اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040860065405

کارت خرید سپه، کمک به تولید ملی است

کد: 1395040860065405

https://goo.gl/rRV2yW

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات مدیره بانک سپه گفت: کارت خرید سپه، خدمتی در جهت اجرای سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید ملی به شمار می رود.

کارت خرید سپه

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از روابط عمومی بانک سپه، سمینار آموزشی کارت خرید سپه ، در سه بخش کلی افتتاحیه، سامانه جامع اعتباری و مسائل اعتباری و وصول مطالبات در محل اوشان و با مشارکت ادارات کل اموزش و تشکیلات و روش ها برگزار شد.

در ابتدای این دوره، مصطفی پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه در خصوص تلاش  این بانک به منظور مشارکت در تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به واحدهای تولیدی سخن گفت و خدمات جدید بانک سپه از جمله کارت خرید سپه را در مسیر تحقق این اهداف برشمرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور بانک محور است، نقش بانک ها را در مسیر هدایت اقتصاد و کمک به بهبود معیشت مردم موثر برشمرد و  افزود: در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث توجه به حوزه های اقتصادی و بهبود معیشت مردم و حل مشکلات آنها و نیز تلاش برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، بانک ها باید به ایفای جدی تر نقش خود در حوزه اقتصاد بپردازد.

پرتوافکنان با تأکید بر لزوم تلاش برای خروج واحدهای تولیدی از رکود و با بیان اینکه عمده هدفگذاری ها کمک به تأمین مالی واحدهای تولیدی بزرگ  بوده ، توجه به واحدهای متوسط و کوچک را ضروری دانست.

وی با اشاره به رابطه بین عرضه و تقاضا گفت: عمده منابع با گرایش به سمت تسهیلات کلان عملا قسمت عرضه را مورد توجه قرار داده ، در حالی که اقتصاددانان در دو سال اخیر خواستار توجه به سمت تقاضا بوده اند.

عضو هیأت مدیره بانک با بیان اینکه وقتی رکود ایجاد می شود توان مردم آنقدر نیست که تولیدات داخلی را خریداری کنند، به تبیین اقدامات  انجام شده برای ارتقای توان خرید مردم اشاره کرد و گفت: نمونه بارز این مسأله تسهیلات اختصاص داده شده به خرید خودرو بود. براین اساس سعی شد تا 80 درصد مبلغ خرید خود رو اعتبار داده شد.

وی افزود: بر این اساس، با تأمین اعتبار به نفع تقاضا، قدرت خرید مصرف کننده افزایش یافته و با انجام خریدها، خودروسازها که در بحران و رکود به سر می بردند. محصولات خود را بفروش رساندند همین سیاست بنا بود تا در مورد کالاهای مصرفی و واسطه ای اجرا شود.

پرتوافکنان این طرح را مرتبط با تقویت بخش تقاضا و خرید و فروش مبتنی بر نسیه دانست و گفت: ماهیت این طرح به صورت اعتباری بوده و بانک به پشتوانه اعتباری خود، آن را تضمین می کند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | شهر و جامعه