اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704137445405

حمایت بانک سپه از فعالیت‎های ورزشی

جوایز برندگان برنامه 90 اهدا شد

کد: 13950704137445405

https://goo.gl/vyW17p

، تهران , (اخبار رسمی): رویکرد پایدار و مستدام بانک سپه در حمایت از فعالیت ها و برنامه های ورزشی با اهدا جوایز برنامه 90 تقویت شد.

برنامه 90

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی مدیرعامل این باانک که در جمع پیشکسوتان ورزش کشور همچون افشین پیروانی، جواد قراب، فرشاد پیوس، علی جباری، سعید مراغه چیان، رجبی و ملک احمدی و نیز برندگان برنامه پیامکی 90 سخن می گفت خاطر نشان کرد: بانک سپه به عنوان نخستین و قدیمی ترین بانک ایرانی با بیش از 90 سال سابقه، توانسته است خدمات ارزشمند و خوبی را به کشور در عرصه اقتصادی ارایه دهد.

مدیرعامل بانک سپه در این مراسم ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان و برندگان پر طرفدار برنامه نود و هم چنین عادل فردوسی پور که نقش ارزشمندی در ارتقاء کیفیت فوتبال این کشور داشته است گفت: قدمت و سابقه بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی نشان دهنده بخشی از تاریخ بانکداری در ایران به شمار می رود.

وی یادآور شد: بانک سپه با گذر زمان، افتخارات بسیاری داشته و در دولت تدبیر و امید نیز توانسته است اقدامات موثری در عرصه اقتصاد ملی انجام دهد.

چقازردی با اشاره به اینکه بانک سپه بعد از انقلاب اسلامی توفیق خدمت رسانی به نیروهای مسلح و هم چنین خدمت رسانی به رزمندگان در جبهه ها را داشته است اظهار داشت: این بانک در حال حاضر با 18 هزار نفر پرسنل حدود 20 درصد از کارکنانش از خانواده جانبازان و ایثارگران هستند.

وی با بیان اینکه بانک سپه به عنوان یک بانک پیشتاز در پروژه هایی هم چون، معادن، نفت و پتروشیمی و نیروگاهی مطرح است افزود: این بانک توانسته است قوی ترین بانک کشور در عرصه سیمان و هم چنین پروژه های ملی و زیربنایی در حوزه های بالادستی نفت و فولاد باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش