اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155045405

در کارنامه عملکردی بانک سپه ثبت شد

رشد 3 برابری جذب منابع نسبت به سال گذشته

کد: 13950718155045405

https://goo.gl/DLpbbe

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سپه به تعهدات خود مبنی بر پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط برای ایجاد رونق در اقتصاد کشور عمل کرده است.

بانک سپه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در جمع اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و شعب مناطق و روسای ادارات ضمن اشاره به واقعه کربلا و تأثیرگذاری آن در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: با تاسی از آموزه های عاشورا، کشورمان توانست در هشت سال دفاع مقدس و تحریم های اقتصادی پیروز باشد.

وی به برگزاری مجمع عمومی بانک اشاره و خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات، عملکرد مطلوب بانک سپه در سال گذشته مورد تقدیر وزیر محترم امور اقتصاد و اعضای مجمع قرار گرفت.

رئیس هیأت مدیره بانک سپه گفت: بانک سپه پرداخت 1120فقره تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط را متعهد و پرداخت حدود 800 فقره آن در سامانه بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که اگر تسهیلات پرداختی به بنگاه های کوچک و متوسط ثبت نشده در سامانه استان ها را مدنظر قرار دهیم بانک سپه بیش از 1000 فقره تسهیلات در این قالب به فعالان اقتصادی پرداخت کرده است.

چقازردی درخصوص جذب منابع بانک سپه گفت: مانده منابع بانک سپه در پایان شهریور ماه سالجاری نسبت به شش ماهه اول سال 94 با 3 برابر رشد به 558 هزار و 444 میلیارد ریال رسید.

وی گفت: از مجموع 379 هزار و 543 میلیارد ریال تسهیلات تا پایان شهریور ماه سالجاری بخش قابل توجهی از آن به بخش های مولد پرداخت شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه