اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171545405

چقازردی نماینده منتخب بانک‌ها در هیات انتظامی شد

کد: 13950808171545405

https://goo.gl/2XCqOd

، تهران , (اخبار رسمی): چقازردی مدیرعامل بانک سپه با اکثریت آرا به عنوان نماینده بانک ها در هیات انتظامی بانک ها انتخاب شد.

چقازردی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی با رای اکثریت نمایندگان بانکهای دولتی و خصوصی به عنوان نماینده بانک ها در هیات انتظامی بانک ها انتخاب شد.

براساس این گزارش، هیات انتظامی بانک ها از سه عضو نماینده شورای پول و اعتبار، نماینده بانک ها و نماینده دادستان کل کشور تشکیل شده است.

دبیرکل بانک مرکزی نیز به عنوان دادستان هیات انتظامی بانک ها در این هیات حضور دارد.

در قانون پنجم توسعه اختیارات قابل توجهی به بانک مرکزی برای ایجاد انضباط در بازار پول کشور داده شده است که از جمله آنها سلب صلاحیت و ابطال مجوز است. در این خصوص، هیات انتظامی بانکها، اختیارات زیادی برای رسیدگی به تخلفات بانکها دارد.

تخلفات بانک ها به این هیات گزارش داده می شود و هیات انتظامی نیز در مورد بانک های متخلف و مشکلاتی که متوجه مدیریت آنها می شود، رسیدگی می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه