اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041060795405

ازسوی بانک سپه

1120 پروژه تولیدی 10 هزارمیلیارد ریال تسهیلات می گیرند

کد: 1395041060795405

http://j.mp/2922Ahw

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سپه بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال در قالب تامین سرمایه به هزار و 120 پروژه تولیدی مشکل دار، تسهیلات اعطا می کند.

آمادگی بانک سپه برای کمک به 1120 واحد تولیدی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی مدیر عامل این بانک گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در جهت حمایت از سیاست های اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید، بانک سپه ضمن بررسی طرح های تولیدی مشکل دار در سراسر کشور آماده ارائه 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها است.

چقازردی اظهار داشت: هیات مدیره بانک سپه با توجه به مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مبنی بر "بررسی و اتخاذ تصمیم برای فعال کردن واحدهای تولیدی کوچک و متوسط بخش خصوصی و رفع موانع تولید و دستیابی به ظرفیت کامل واحدهای بزرگ تولیدی" اقدام به پایش و جمع آوری اطلاعات واحدهای تولیدی سراسر کشور کرد.

وی افزود: اطلاعات جمع آوری شده بانک در ارتباط با اقدامات لازم برای ارتقاء رقابت پذیری واحدهای تولیدی کوچک و متوسط با هدف افزایش ظرفیت تولید و توان صادراتی در راستای تحقق اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی و تکمیل طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد برای تقویت توان تولید ملی و درون زایی اقتصاد بود.

مدیر عامل بانک سپه با بیان اینکه اطلاعات لازم از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که در زمان ایجاد توسط این بانک تامین مالی شده بودند با توجه به اهداف و محورهای بیان شده جمع آوری شد، اظهار داشت: علاوه بر واحدهای کوچک و متوسط هیات مدیره بانک سپه با صدور مصوبه ای با اعطای تسهیلات برای تکمیل واحدهای نیمه تمام و نیمه فعال و همچنین تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی موافقت کرد.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه