اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041161045428

17 ورزشکار در اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت ایران

کد: 1395041161045428

http://j.mp/29e6VBN

، تهران , (اخبار رسمی): با انجام تست های فنی و رکوردگیری از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان، نفرات واجد شرایط برای حضور در این اردو مشخص و معرفی شدند.

17 ورزشکار در اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، بر این اساس پوریا قاسم پور از اصفهان، محمد جعفر جعفری از گلستان، امیر صفری از همدان و ابراهیم ایروانی از یزد در رده سنی بزرگسالان و در رشته اسکیت سرعت، فرشید شایان از مرکزی، محمد میرزا آقاسی از آذربایجان شرقی، میلاد صالحی از تهران و یوسف حجتی از اصفهان در رده سنی بزرگسالان و در رشته استقامت، دانیال زارع از یزد، مهدی ثمره (عباس ) از خراسان رضوی، محمد احمدزاده از تهران و محمدرضا عابدی از اصفهان در رده سنی جوانان و در رشته اسکیت سرعت محمد امین حیدری از زنجان، امیر بهزادی بروجنی از چهار محال و بختیاری،کیارش شاه محمدی از مرکزی، علی ولیخانی از اصفهان و محمد نعمتی از خراسان رضوی در رده سنی جوانان در رشته استقامت نفراتی هستند که پس از رکوردگیری های صورت گرفته جواز حضور در اردوی تیم ملی اسکیت ایران را به دست آوردند.
اردوی تیم ملی اسکیت سرعت ایران تا 15 تیرماه سال جاری در مجموعه ورزشی خوراسگان شهر اصفهان ادامه دارد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش