اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041361774863

از سوی شرکت عمران و مسکن ایران صورت پذیرفت

هدیه 2تابلوی نقاشی استاد کلانتری به خزانه موزه‌ها

کد: 1395041361774863

http://j.mp/29igkIE

، تهران , (اخبار رسمی): دو تابلو نقاشی با ارزش هنری زیاد از مرحوم استاد پرویز کلانتری از سوی شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران به خزانه نقش و رنگ موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان هدیه شد.

دو تابلوی نقاشی منحصر به فرد استاد پرویز کلانتری به خزانه موزه ها اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، دو تابلوی زیبای نقاشی اثر مرحوم استاد پرویز کلانتری از هنرمندان معاصر کشور که اردیبهشت ماه گذشته  در سن  85 سالگی دار فانی را وداع گفت و از نظر هنری جزو آثار منحصر به فرد استاد کلانتری محسوب می شود طی مراسمی با حضور مجتبی کمیلی مدیر عامل عمران و مسکن ایران ، شکوفی مدیر امور موزه ها موسسه فرهنگی موزه های بنیاد و گلصباحی خزانه دار مسوول نقش و رنگ موسسه به خزانه نقش و رنگ موسسه فرهنگی موزه های بنیاد با هدف حفظ اثر ملی هدیه شد.

بنابراین گزارش ، مجتبی کمیلی در این مراسم گفت برخی از شرکت های هولدینگ عمران و مسکن ایران و همچنین برخی سازمان های سطح کشور دارای قدمتی بیش از 40سال هستند و  احتمالا دارای اموال هنری و تاریخی هستند که به نظر کارشناسان ، ارزش هنری و تاریخی آنها  بسیار زیاد و قابلیت پژوهش علمی دارند .

وی افزود: با توصیه و موافقت ریاست محترم بنیاد مهندس سعیدی کیا طی یک فراخوان به شرکت های تحت پوشش مقرر شد کلیه اموال و حتی ساختمان های قدیمی و لوازم اداری شرکت های تحت پوشش هولدینگ از طریق سرجمعداری مورد بازبینی قرار گیرد و پس از شناسایی آثار هنری و تاریخی  و انجام تشریفات قانونی و مالی برای بازدید عموم و استفاده های پژوهشی –تاریخی به موسسه فرهنگی موزه های بنیاد اهدا شود ضمن اینکه در جوار آثار نام شرکت به عنوان اهدا کننده اثر قید شود.

شکوفی مدیر امور موزه های موسسه نیز ضمن تقدیر و تشکر از  مدیر عامل هولدینگ عمران و مسکن ایران که در این کارنیک در ماه مبارک رمضان به عنوان سازمان پیش رو پیشقدم شده شده اند  گفت : از همه شرکت های بنیاد مستضعفان درخواست می کنیم که در این زمینه با موسسه همکاری کنند و ضمنا از همه سازمان ها و شرکت های برون سازمانی نیز دعوت می کنیم تا آثار هنری و تارخی خود را برای بازدید عموم و استفاده های پژوهشی به موسسه اهدا کنند .

وی خاطر نشان کرد :آثار هنری با نام سازمان یا فرد اهدا کننده در نمایشگاه های دائم و موقت موزه ای به نمایش در خواهند آمد .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد مستضعفان انقلاب

یک بنگاه اقتصادی و سازمان اجتماعی و حمایتی برخوردار از چندین شرکت مستقل اقتصادی در حوزه‌های صنایع و معادن، نفت، صنایع غذایی، ساختمانی و ... با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات اجتماعی و همچنین نگه داشتن سطح توان اقتصادی و اشتغالزایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی