اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042064204863

به منظور صادرات محصولات تولیدی

بنیاد مستضعفان شریک تجاری می گیرد

کد: 1395042064204863

https://goo.gl/v8NzgS

، تهران , (اخبار رسمی): هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان در نظر دارد در زمینه صادرات محصولات تولیدی خود از میان فعالان بخش بازرگانی که در زمینه صادرات محصولات تجربه دارند ، همکار یا شریک تجاری انتخاب کند.

بنیاد مستضعفان برای صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری خود شریک تجاری انتخاب می کند

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان شرکت هلدینگ پارس، فعال در زمینه تولید محصولات کشاورزی و دامپروری در نقاط مختلف ایران، در نظر دارد در زمینه صادرات محصولات تولیدی خود از میان فعالان بخش بازرگانی که در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری تجربه ارزشمندی دارند، همکار یا شریک تجاری انتخاب کند.

 لذا از کلیه فعالان توانمند در زمینه تجارت محصولات کشاورزی و دامپروری که علاقمند به همکاری در این خصوص هستند، دعوت می شود برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری و دریافت اسناد مرتبط به نشانی اینترنتی:  www.agriholding.ir   مراجعه کنند.

شرکت گسترش کشاورزی و دامپروری پارس (هلدینگ پارس) با 25 شرکت فعال تحت پوشش، بزرگترین شرکت کشاورزی و دامپروری در ایران است. اصلی ترین فعالیت این هلدینگ با بیش از 70 درصد حجم گردش عملیاتی به فعالیت دامپروری اختصاص دارد. شرکت های تابعه این هلدینگ با داشتن بیش از 67 هزار رأس دام  روزانه حدود 1200 تن شیر تولید می کند . این هلدینگ مجموعاً دارای بیش از 55000 هکتار زمین بوده که 24000 هکتار از آن تحت کشت محصولات کشاورزی است. عمده محصولات تولید شده این هلدینگ شامل 15000 تن محصولات زراعی، غلات و علوفه (گندم، جو، ذرت علوفه ای، سویا و ...) و محصولات باغی شامل 15000 تن مرکبات ، 5000 تن انواع میوه های دانه دار و هسته دار و همچنین 2500 تن پسته می باشد.

با توجه به حجم بالای محصولات تولید شده این هلدینگ و لزوم توسعه صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری، هلدینگ پارس اقدام به جمع آوری و تکمیل اطلاعات فعالان بخش بازرگانی (اشخاص حقیقی و حقوقی) که در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری تجربه ارزشمندی دارند کرده است و در نظر دارد از میان این گروه شریک تجاری انتخاب کند. لذا از علاقمندان به همکاری با این هلدینگ دعوت می شود به منظور تکمیل اطلاعات خود، اطلاعات درخواست شده در فرم پیوست را به دقت تکمیل کرده و به همراه مدارک درخواست شده در ذیل فرم، حداکثر ظرف مدت 20 روز کاری از زمان درج این خبر به آدرس ایمیل این هلدینگ [email protected] ارسال کنند.   علاقه مندان در صورت هرگونه پرسش با شماره تلفن های       5-88103293 021 داخلی 128 تماس بگیرند.

عمده ترین محصولاتی که این هلدینگ جهت صادرات در نظر دارد شامل  محصولات دامپروری  (تلیسه، گاو شیری، گوساله نر، شیر خام)، میوه و خشکبار (انواع پرتقال، نارنگی، به، گلابی، هلو، شلیل، آلو، کیوی و پسته) و زعفران می شود.

 نشانی اینترنتی فرم PDF اطلاعات همکاران یا شرکای تجاری : http://mfnews.ir/files/fa/news/1395/4/20/12014_242.pdf 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد مستضعفان انقلاب

یک بنگاه اقتصادی و سازمان اجتماعی و حمایتی برخوردار از چندین شرکت مستقل اقتصادی در حوزه‌های صنایع و معادن، نفت، صنایع غذایی، ساختمانی و ... با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات اجتماعی و همچنین نگه داشتن سطح توان اقتصادی و اشتغالزایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی