اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051274794863

در استان خوزستان

آلومینیوم مسجد سلیمان طرح نمونه صنعتی شد

کد: 1395051274794863

https://goo.gl/HVujF6

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت "آلومینیوم مسجد سلیمان" در بین مجموعه طرح های در حال اجرا در استان خوزستان به عنوان تنها طرح نمونه صنعتی استان خوزستان انتخاب شد .

لوح تقدیر شرکت آلومینیویم کاوه خوزستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی بنیاد مستضعفان و شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان ، این شرکت در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی و توسعه پایداربه جهت پیشبرد مناسب و فراتر از برنامه مدون پروژه   از سوی هیات کارشناسان و داوران استان به عنوان طرح نمونه استان خوزستان انتخاب و با صدور حکمی مورد تقدیر قرار گرفت .

بنابراین گزارش  در بخشی از لوح تقدیر ارسالی که به امضای آقایان حسن زاده مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان و محمدیان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان رسیده است  خطاب به سید عباس حسینی مدیر عامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان  آمده است :

از حسن تدبیر و تلاش موفق مدیریت و کارکنان آن شرکت در تحقق فرامین مقام معظم رهبری در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می شود.از درگاه خداوند تبارک و تعالی توفیق روز افزون آن مجموعه را خواستاریم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد مستضعفان انقلاب

یک بنگاه اقتصادی و سازمان اجتماعی و حمایتی برخوردار از چندین شرکت مستقل اقتصادی در حوزه‌های صنایع و معادن، نفت، صنایع غذایی، ساختمانی و ... با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات اجتماعی و همچنین نگه داشتن سطح توان اقتصادی و اشتغالزایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید