اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051274804863

با حضور رییس بنیاد مستضعفان دراستان البرز صورت گرفت

اهدای68 خانه به خانواده های دارای معلول

کد: 1395051274804863

https://goo.gl/7bDQKy

، تهران , (اخبار رسمی): با همکاری بنیاد مستضعفان، انجمن خیرین مسکن ساز ، وزارت راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی 68 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول و بیشتر در استان البرز اهدا شد .

اهدای کلید و سند به یکی از خانواده های مشمول طرح

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، طی مراسمی در روستای قپچاق شهرستان ملارد از توابع استان البرز با حضور محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان ، ربیعی وزیر کار و امور اجتماعی ،  تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، محسن بند پی رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسوولان  اسناد مالکیت 68 واحد مسکونی از بلوک های ساخته شده توسط  انجمن خیرین مسکن ساز بنیاد به خانواده های مشمول طرح دارای دو معلول و بیشتر  اهدا شد.

بنابراین گزارش در این مراسم مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  در گفت و گو با خبرنگاران توضیح داد:  سال گذشته  همکاری مشترکی بین وزارت کار و امور اجتماعی ، خیرین مسکن ساز ، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و بخش زمین وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن خانواده های دارای دو معلول و بیشتر شکل گرفت . در این همکاری مشترک وزارت راه ،مسکن و شهر سازی  و بنیاد مسکن مسوولیت تامین زمین را بر عهده گرفتند و علاوه بر تخصیص وام ساخت  حدود 30میلیون تومان هم به عنوان کمک بلاعوض  از سوی بنیاد مستضعفان ، خیرین مسکن ساز  و بنیاد مسکن تامین می شود.

سعیدی کیا با اشاره به جامعه آماری 11 هزار خانوار دارای دو معلول به بالا سازمان بهزیستی که فاقد مسکن هستند تاکید کرد ، بر اساس این طرح طی 4 تا 5  سال همه این خانواده ها دارای مسکن خواهند شد.

وی با اشاره به تحویل  همزمان 516 واحد مسکونی به واجدان شرایط شامل 250 واحد در روستا ها و 266 واحد در شهر های مختلف کشور گفت : طبق پیش بینی ها 2300 واحد دیگر در دست ساخت است که تا پایان امسال به خانواده های مسمول طرح تقدیم خواهد شد .

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطر نشان ساخت : هزینه ساخت هر واحد  حدود 600 میلیون ریال برآورد شده است  که 300میلیون  آن وام کم بهره و بلند مدت  و 300میلیون ریال آن کمک بلاعوض است که 50درصد از کل مبلغ بلاعوض را بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تامین می کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد مستضعفان انقلاب

یک بنگاه اقتصادی و سازمان اجتماعی و حمایتی برخوردار از چندین شرکت مستقل اقتصادی در حوزه‌های صنایع و معادن، نفت، صنایع غذایی، ساختمانی و ... با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات اجتماعی و همچنین نگه داشتن سطح توان اقتصادی و اشتغالزایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان