اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041361995428

بانوی ملی پوش کاراته

آماده حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان هستم

کد: 1395041361995428

http://j.mp/29iNRCt

، تهران , (اخبار رسمی): بانوی ملی پوش کاراته کشورمان از برگزاری دو مرحله اردوی آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد و گفت: سومین مرحله این اردوها از روز پنجشنبه آغاز شده است.

آماده حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان هستم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمیده عباسعلی با بیان این که بانوان ملی پوش کاراته خود را برای حضور دربیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی جهان آماده می کنند، افزود: این مسابقات از 4 تا 9 آبان ماه به میزبانی اتریش برگزار می شود و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا حضوری در خور نام ایران داشته باشیم.
وی با اشاره به کسب مدال نقره این رقابت ها در دوره گذشته، گفت: با توجه به برنامه ریزی که دارم تلاش می کنم هرچه سریع تر به شرایط ایده آل روحی و بدنی برسم تا بتوانم نتیجه دلخواه خود را بگیرم.
عباسعلی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه دو سال گذشته تکرار می شود؟ اظهار داشت: هیچ گاه قول مدال را نداده ام اما با انگیزه و تلاش صد در صد، سعی می کنم با توجه به برنامه ریزی ها اتفاق خجسته ای بیافتد و مدال خوش رنگی در این مسابقات با خود به کشور بیاورم.
وی ادامه داد: مهم تلاش ورزشکاران است که اگر با اهتزاز پرچم همراه شود نتیجه دلخواه کسب خواهد شد. باید گفت در حال حاضر آماده حضوری قدرتمند در مسابقات پیش رو هستم.
نائب قهرمان وزن +68 کیلوگرم جهان در خصوص شرایط اردوها نیز خاطر نشان کرد: این اردوها از 13 خردادماه آغاز شده اند که تا پیش از مسابقات نیز ادامه دارند. دوری از خانواده، فشار و استرس عضو جدا نشدنی از اردوها است اما با شرایطی که فدراسیون فراهم کرده است و با تجربه ای که طی این سال ها کسب کرده ام اردوهای بی دغدغه ای را پشت سر می گذارم.
حمیده عباسعلی همچنین در واکنش به این که احساس می شود وزن گیری داشته است، اظهار داشت: من در آخرین وزن بانوان مسابقه می دهم و هیچ مشکلی از این لحاظ وجود ندارد؛ مهم این است که وزن ورزشکار لطمه ای به توانایی های وی نزند که تا کنون از این لحاظ مشکلی نداشته ام.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش