اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041562664757

تجربه هایی از حضور موثر و تجاری در دنیای مجازی که گفته نشده است

5 قاعده برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

کد: 1395041562664757

http://goo.gl/Rvk6Uy

، تهران , (اخبار رسمی): برای داشتن هویت تجاری و ساختن ذهنیت مثبت از نام تجاری خود در شبکه های اجتماعی با توجه به ماهیت این فضا ها شما هم بهتر است قواعدی را رعایت کنید،

شرکت آیانو طرح / مشاور و مجری پروژه های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

به گزارش شرکت آریانو طرح، در این مقاله به بیان خلاصه ای از برخی تجربیات در این فضا ها می پردازیم. دنیای رسانه‌های اجتماعی مکان پر سر و صدایی است. عمق و کیفیت پیوندها، ایده‌ها، منابع و نوآوری‌ها تقریباً در فضای رسانه‌های اجتماعی مانند توئیتر یا فیسبوک و اینستاگرام بی‌حد و حصر است. شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام پیام شما را درلحظه به تمام دنیا مخابره می کند و ساختن یک موج خبری چند ده میلیونی امروزه کار ساده ای شده...حال شما چگونه می‌خواهید در فضایی به این شلوغی بایستید؟ به خواندن این مقاله و چند نکته‌ای که با تجربه کردن به دست آوردیم، ادامه بدهید.

قبل از حرف زدن فکر کنید. این نقطه شروع هر پست در رسانه‌های اجتماعی است. قبل از اینکه چیزی را پست کنید، به این فکر کنید که مخاطب‌تان چه کسی است، و چه چیزی می‌تواند به آن «تکیه» کند. هر چیزی می‌تواند تکیه‌گاه شما شود از بحث‌های کنونی و مرتبط مسائل آمده در اخبار یا مسائل کلی‌تری در مورد چیزهایی که همه به آن، صرفنظر از نظر و عقیده‌شان فکر می‌کنند. بیشتر رسانه‌های اجتماعی برای گفتن مطلبی بلند با کلمات و فضای کم است، پس حروف ارزشمند هستند. کاملاً به آنها فکر کنید.

قالبی را که در آن مطلب خود را می‌نویسید به یاد داشته باشید. این موضوع همراه با الهام و روند فکری، قبل از نوشته شدن هر چیزی باید در نظر گرفته شود. به بیان ساده تر قالب‌بندی یعنی بدانیم با چه کسی صحبت می‌کنیم و به آنچه ممکن است برای آنها مهم باشد فکر کنیم. اگر نمی‌دانید چرا موضوعی برای آنها مهم خواهد بود، طرح شکست‌خورده است و به طرح جدیدی نیاز دارید. قالب‌بندی همچنین به معنای بازگشت دوباره و دوباره به مطالبی است که می‌خواهید برجسته کنید (دلایل، مسائل، مباحث مهم و ارجاع دادن مطالبی که پست کرده‌اید) می توانید از زوایای مختلف موضوع را نگاه کنید و نگاه خود را منتشر کنید.

سومین قاعده این است، مطلبی که به تازگی در یک منبع بازاریابی بزرگ خواندم: یک رابطه محکم با بزرگان همکار و یا بزرگان بازاریابی بسازید و از آن استفاده کنید. به این معنی که در میان مشتریان و دوستان و برندهای خوش نامی که با آنها کارکرده یا میکنید، بگردید و مطالبی در خصوص اشخاص و برندهای صاحب نامی که با آنها ارتباطی داشتید بازگو کنید، نکته ای که در یک همایش گفته شده، جمله ای که در جلسه ای مشترک رد و بدل شده و یا حتی حرفی که در یک مهمانی زده شده، و هر چه که به مخاطبین شما کمک میکند دید بهتری داشته باشند را از این طریق انتشار دهید.

دو قاعده دیگر دست در دست هم دارند – بهترین ایده و الهام را پیدا کنید و نگه دارید، و روی آن مرتب کار کنید و درگیرش باقی بمانید. بهترین روش برای ایجاد یک کمپین موفقیت و قدرتمند بازاریابی این است که ایده داشته باشید و آن را حفظ کنید. این بدان معنا نیست که آهنگ حرکت همیشه یکسان باقی خواهد ماند، بلکه به مرور زمان، یک حساب رسانه‌های اجتماعی محکم و یکدست با ایده مشخص، پدیدار خواهد شد. همه چیز را بخوانید. هنگامی که مطلبی به نظر غیر مفید آمد از آن بگذرید. به قول کسی، افراد موفق، راه‌شان را با موفقیت شروع نکرده‌اند – آنها موفق هستند چون تلاش زیادی کرده‌اند؛ کار زیادی انجام داده‌اند. به دنبال کردن مردم در تویتر و اینستاگرام ادامه بدهید، همچنان بنویسید، بخوانید و چیزهایی را به هم پیوند بدهید که در دراز مدت منفعت زیادی را به همراه می‌آورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آریانو طرح

شرکت آریانوطرح ارائه‌دهنده راهکارهای دیجیتال مارکتینگ و مجری ایده‌های بازاریابی دیجیتالی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش