اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970330301404757

7 راهکار دیجیتال مارکتینگ و ابزار بازاریابی اینترنتی برای افزایش درآمد

کد: 13970330301404757

https://goo.gl/85nDF7

، تهران , (اخبار رسمی): در دنیای دیجیتال مارکتینگ ابزارهای زیادی وجود دارد که شاید کارکردن با همه آنها برای کسب‌وکارها ضروری نباشد، اما ابزارهایی وجود دارند که جزو اصول دیجیتال مارکتینگ هستند، این 7 مورد از آن دسته هستند که جهت آشنایی بیشتر در مورد این ابزارها صحبت صحبت خواهد شد.

7 راهکار دیجیتال مارکتینگ و ابزار بازاریابی اینترنتی برای افزایش درآمد
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوا یکی از ابزارها است که مناسب برای همه کسب‌وکارهای آنلاین با هر سرمایه و بودجه‌ای است. چه کسب‌وکار اینترنتی شما کوچک باشد و چه بزرگ، سرمایه‌ای برای تبلیغات اینترنتی خود دارید یا نه!

1.بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو (SEO)

یکی از بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال که رقابت بسیاری در آن وجو دارد سئو است. با بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جست و جو می‌توان هدفمندترین مخاطبین را داشت. مخاطبی که به دنبال خدمات و محصولات می‌گردد هدفمندترین مخاطب خواهد بود. چون با توجه به نیازش شما را انتخاب می‌کند.

با بهینه‌سازی داخلی و خارجی سایت (بهینه‌سازی قالب سایت، سرعت سایت، مسائل تکنیکی و تولید محتوای سئو شده و توزیع آن) سایت خود را برای موتورهای جست‌وجو بهینه کرده تا وب‌سایت شما زودتر از رقبایتان در معرض دید مخاطبانتان قرار دهد.

2. بازاریابی محتوا (Content Marketing)

بازاریابی محتوا یکی از بهترین ابزارها است که مناسب همه‌ی کسب‌و‌کارهای آنلاین با هر سرمایه و بودجه‌ای است. چه کسب‌وکار اینترنتی کوچک باشد و چه بزرگ، سرمایه‌ای برای تبلیغات اینترنتی خود دارید یا نه! در این بازاریابی با توجه به نیاز مخاطب می‌توان برای رفع نیازش محتوایی مناسب تولید کرد. با نوشتن یک مقاله یا یک ویدئوی آموزشی هم می‌توان نیاز مخاطب را بر طرف کرد.

در واقع در این روش محتوای تولیدی شما مثل یک قلاب عمل می‌کند. با تولید محتوای آموزشی مورد نیاز مخاطبان می‌توانید آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. ابتدا با محتوای رایگان شما نیازشان بر طرف می‌شود و بعد از اعتماد، خواهان محصولات و خدمات پولی شما که به محتواهای آموزشی که قرار دادید ارتباط دارد می‌شوند.

بازاریابی محتوا زیر مجموعه‌ای از بازاریابی درونگرا است. در این نوع بازاریابی دیگر نیازی نیست به دنبال مشتری بگردید و وقت خود را صرف قانع کردن آنها تا از محصولات شما استفاده کنند. بلکه مشتری با میل خویش به سمت شما آمده و خواستار محصولات و خدمات شما می‌شود.

3. شبکه‌های اجتماعی (Social Media)

یکی از به روزترین و تاثیر گذارترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی هستند. امروزه اکثر افراد از تلفن همراهشان برای رفع نیاز یا گشت‌وگذار در اینترنت استفاده می‌کنند که موجب شده بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی بگذرانند.

در شرایط جاری راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی ویروسی بالاترین بازدهی را برای کسب‌وکارهای مختلف پدید آورده است. بسیاری از افراد با کسب‌وکارهایی که حتی سایت  هم ندارند به صورت کاملا رایگان توسط شبکه‌های اجتماعی محبوب در بین مردم، درآمد های بالایی را کسب می‌کنند . از خانمی که در منزل خود کیک می‌پزد گرفته تا فردی که توی کار پرورش زالو است. هر کسی می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی برای درآمد‌زائی خود استفاده کند.

شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان برای بازاریابی دیجیتالی از آن استفاده کنیم . پتانسیلی که در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات وجود دارد شاید در هیچ کدام از رسانه‌ها وجود نداشته باشد.

4.بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل ابزاری است که اکثر کسب‌وکارهای موفق از آن بهره گرفته‌اند.

در حقیقت بازاریابی با ایمیل ابزاری است که موفقیت در هر کسب‌وکار آنلاینی را تضمین می‌کند. با ایمیل مارکتینگ می‌توان مخاطبان بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کرد ایمیل‌هایی که سایت‌های بزرگ آخر هفته‌ها برای شما ارسال می‌کنند گواه این مساله است.

ایمیل مارکتینگ برای هر کسب‌وکاری با هر بودجه‌ای مناسب است. بدون هیچ هزینه‌ای از این روش بازاریابی اینترنتی می‌توانید استفاده کنید و همین مساله موجب شده مورد توجه بسیاری از کسب‌و‌کارهای آنلاین قرار بگیرد.

ایمیل مارکتینگ مناسب‌ترین ابزار برای رابطه سازی است به این معنا که شما فقط از طریق ایمیل پیشنهادهای ویژه خود را به کاربران سایت می‌دهید و آن‌ها دوباره به سایت شما سر می‌زنند ایمیل ابزاری است که هیچ شبکه اجتماعی محبوبی نمی‌تواند جایش را بگیرد. همه شبکه‌های اجتماعی حتی محبوب‌ترین آنها روزی نابود خواهند شد.

با ایمیل مارکتینگ می‌توانید فروش های بی‌نظیری را در همان لحظات ابتدایی که کاربر تازه با سایت شما آشنا شده است ایجاد کنید و یا با ارائه تخفیف مخاطب را مجاب به خرید کنید.

5. بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)

اگر همین الان به سایت آپارات سر بزنید و ویدئوهای تبلیغاتی که در آن وجود دارد را ببینید بیشتر متوجه اهمیت این نوع بازاریابی می‌شوید. اکثر افراد دیدن ویدئو را به خواندن مقالات طولانی ترجیح می‌دهند. ویدئوها تاثیرگذاری خیلی بیشتری را روی مخاطبان نسبت به دیگر فرمت‌های محتوایی می‌گذارند.

ویدئو مارکتینگ ابزاری است در بازاریابی دیجیتال که بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطبان خود می‌گذارد. یکی از بهترین ابزارها در بازاریابی محتوا ویدئو مارکتینگ است. تا چند سال گذشته کمتر کسی علاقه به دیدن ویدئوها داشت. اما امروزه هر کسی به اینترنت پر سرعت دسترسی دارد . با توجه به عوض شدن سلیقه‌ها افراد دیدن ویدئو را به خواندن متون طولانی ترجیح می‌دهند.

در دیجیتال مارکتینگ زمانی که ویدئوهای تاثیر گذار تبلیغاتی را بتوانید بسازید خیلی راحت‌تر می‌توانید مخاطبان زیادی را به کسب‌وکارتان علاقه‌مند کنید.

6.بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing)

بازاریابی چریکی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک و نوپا است. این کسب‌وکارها نمی‌تواند هزینه سنگین تبلیغات اینترنتی یا سنتی را بدهند.

در این نوع بازاریابی سعی می‌شود با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را دریافت کرد. کسب‌وکارهایی که در ابتدای کار خود هستند یا بسیار کوچک هستند، نمی‌توانند در همان ابتدا با رقبایش مقابله کنند. پس به جای هزینه کردن‌های اضافی باید ایده خوبی داشته باشند تا با استفاده از استراتژی‌ها و ابزارهای ارزان قیمت بیشترین بازدهی را دریافت کنند.

یکی از اهداف این بازاریابی بها دادن و سرمایه‌گذاری روی مشتریان قدیمی به جای گشتن به دنبال مشتریان جدید است از مشتریان می‌توان برای جذب مشتریان جدید استفاده کرد. یعنی توسط مردم و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تبلیغات کنید.

در بازاریابی چریکی مهم نیست مردم درباره شما چه می‌گویند، مهم این است اسم شما دهان به دهان پخش شده است.

7.تبلیغات اینترنتی (Internet advertisement)

تبلیغات هزینه‌دار اینترنتی انواع گوناگونی دارد. یکی از اثر بخش‌ترین تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی در گوگل است. از طریق تبلیغات گوگل هر سایتی می‌تواند یک شبه رتبه یک گوگل شود و خیلی زود نتیجه خوبی از آن دریافت کند. این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که مشکلی بابت هزینه‌های تبلیغاتی ندارند و خیلی سریع می‌خواهند به بهره‌برداری برسند.

از دیگر نمونه‌های تبلیغات دیجیتال تبلیغات کلیکی در سایت‌های پر بازدید است. یکی از شرکت‌هایی که از قدیم تا به امروز تبلیغات این چنین را در دنیای مجازی انجام داده شرکت صباویژن است. در این روش تبلیغاتی با توجه به موضوع تبلیغ خود به صورت هوشمندانه مشخص می‌شود که چه زمانی و در چه مکان‌هایی تبلیغات شما به نمایش در آید. این تبلیغات حتی می‌تواند در اپلیکیشن‌های موبایلی نیز به نمایش در آید.

یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات اینترنتی رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی از جهات مختلف می‌تواند مفید باشد.

1) می‌توانید بک لینک‌های با کیفیت و دائمی دریافت کنید.

2) از طریق لینک منبع ترافیک سایت بالا می‌رود.

3)  به برندسازی کمک می‌کند (گوگل خیلی به وجود نام برندها در سایت‌های دیگر اهمیت می‌دهد.)

4) به سئوی سایت بسیار بسیار کمک می‌کند. خیلی از سایت‌ها با چند رپورتاژ صفحه اول گوگل هستند.

اعلان‌های درون اپلیکیشنی:

یکی از جدیدترین روش‌های تبلیغات دیجیتال ارسال پیام اعلان در اپلیکیشن‌های موبایلی است. در این روش پیام‌های اعلان به صورت نوتیفیکیشن در موبایل‌ها ظاهر می‌شود. زمانی که شما در حال استفاده از گوشی موبایل خود هستید تبلیغاتی به صورت پوش نوتیفیکیشن برای شما ظاهر می‌شود که یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های تبلیغات دیجیتالی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آریانو طرح

شرکت آریانوطرح ارائه‌دهنده راهکارهای دیجیتال مارکتینگ و مجری ایده‌های بازاریابی دیجیتالی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی