اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041662885428

در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان

تهران، میزبان رقابت های بین المللی پرش با اسب

کد: 1395041662885428

https://goo.gl/pvJrVe

، تهران , (اخبار رسمی): رقابت های بین المللی پرش با اسب در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، همزمان با عید سعید فطر در باشگاه سوارکاری بام تهران برگزار می شود.

تهران، میزبان رقابت های بین المللی پرش با اسب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، رقابت های بین المللی پرش با اسب در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برای نخستین بار همزمان با عید سعید فطر از 17 تا 19 تیرماه در باشگاه سوارکاری بام تهران برگزار می شود.

محمد کاظمیان، دبیر کل فدراسیون سوارکاری در این خصوص گفت: این رقابت ها در روزهای 17تا 19تیرماه و با حضور سوارکارانی از کشورهای تایلند، هنگ کنگ، چین تایپه، گرجستان، هند، سوریه، لبنان، سنگاپور و ایران برگزار می شود.
وی افزود: رقابت های بین المللی پرش با اسب زیر نظر فدراسیون جهانی سوارکاری و با 26 سوارکار در ارتفاع موانع از100 تا 120 سانتی متر از ساعت 15 تا 19 برگزار می شود. 
به گفته وی، این رقابت ها با هدف کسب تجربه بین المللی برای سوارکاران نونهال، نوجوان و جوان ایرانی برگزار می شود.
دبیرفدراسیون سوارکاری اظهارداشت: سوارکاران هشت کشور امروز – سه شنبه – وارد تهران می شوند. همچنین به درخواست فدراسیون سوارکاری ایران رقابت های دوستانه بین ایران و تایلند درهر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و با حضور 16 شرکت کننده از دو کشور ایران و تایلند در مجموعه سوارکاری بام برگزار می شود.
کاظمیان همچنین عنوان کرد: دومین دوره رقابت های بین المللی پرش با اسب بزرگسالان در سال جاری شهریورماه امسال و به میزبانی تهران برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش