اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041863205492

کوچ نیازمندی ها به فضای آنلاین

کد: 1395041863205492

https://goo.gl/lqas93

، تهران , (اخبار رسمی): فرقی نمی‌کند اهل مطالعه باشید یا نه، در طول روز روزنامه بخوانید یا نه، مهم این است که حتما بارها و بارها ضمیمه‌ آگهی‌های یک روزنامه یا به قول معروف نیازمندی های آن را دیده‌اید. شاید پیش خود فکر کنید تا به حال به این ضمیمه روزنامه‌ها هیچ احتیاجی نداشته‌اید.

چرا به نیازمندی های آنلاین نیاز داریم؟

قطعا با توجه به رشد تکنولوژی و افزایش شمار کاربران و مقدار زمانی که پای دستگاه‌های دیجیتال صرف می‌شود، می‌تواند بستر مناسبی برای تبلیغات آنلاین شما باشد که در ازای هزینه‌ کم بیشترین بازخورد را داشته باشید.

ولی بی‌تردید بسیاری از ما با توجه به شرایط زندگی فعلی، گرفتاری‌های روزانه‌، آلودگی هوا، وقت کم، ترافیک و پیشرفت دنیای تکنولوژی باعث شده تا بیش از پیش برای رفع نیازهای خود دست به دامان نیازمندی ها شویم. اما نکته‌ مهم اینجاست که با توجه به همین تغییرات قطعا به سبک جدیدی از تبلیغات نیاز داریم. البته تمام چیزی که در یک آگهی نامه چاپ می‌شود لزوما آگهی تبلیغاتی نیست و می‌توان انبوهی از آگهی‌های فروش، دعوت به کار و استخدام، یا درخواست خرید را مشاهده کرد که به نوعی هر کدام از آنها با هدف رفع یک نیاز چاپ شده است.
اما سال هاست بسیاری از افراد به ویژه گروه زیادی از مخاطبان جوان از مطالعه فاصله گرفته‌اند یا ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین روی گوشی موبایل، لپ‌تاپ یا کامپیوتر و تبلت خود اخبار یا موضوعات دیگر را دنبال کنند. از طرف دیگر تنها جامعه محدودی از قشرهای خاص با سنین مشخص باقی می‌مانند که به سراغ روزنامه و نیازمندی های آن می‌روند که همین میزان نیز رو به کاهش است.
به همین دلیل افراد زیادی در طول روز از اینترنت استفاده می‌کنند و به قول معروف آنلاین هستند. ضریب نفود اینترنت در ایران در سال 93 بیش از 48 درصد بوده که اگر به سال جاری نگاه کنیم می‌بینیم افرادی از اینترنت برای انجام کارهای استفاده می‌کنند که شاید در نگاه اول باورمان نشود. ولی همه این آدم‌ها یک وجه مشترک دارند و این است که همچنان نیازهایشان برای خرید کالاهای جدید، دریافت خدمات، فروش محصولات، استخدام یا ارائه آگهی‌های تبلیغاتی به قوت خود باقی است.
همین نکته باعث می‌شود تا با نیازمندی های آنلاین روبرو باشیم. این سبک از نیازمندی جامعه گسترده‌ تری از مخاطبان را تحت پوشش قرار می‌دهد. همیشه در دسترس است و هر زمانی می‌توانید به آگهی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. در حالی که یک نیازمندی کاغذی تاریخ مصرف خیلی زودگذری دارد، نمی‌تواند به دلیل محدودیت فضا، اطلاعات زیادی را منتقل کند و در اکثر موارد جذاب نیست. در صورتی که یک نیازمندی آنلاین فضای زیادی برای ارائه‌ اطلاعات به شما می‌دهد، معمولا رایگان است و تاریخ انقضایی بلند مدتی هم دارد.
بسیاری از افراد تمایل دارند از نیازمندی ها برای برطرف شدن سریع نیاز خود استفاده کنند. اگر بخواهند کالا یا ملکی را خرید و فروش کنند، اگر بخواهند مشتری جذب کنند یا سراغ خرید و فروش خودرو بروند، قطعا بهتر است به جای تعداد محدودی از مخاطبان، همه‌ افراد سطح شهر یا حتی کشور بتوانند آگهی آنها را ببینند. در آگهی آنلاین امکان درج تصاویر مختلف با جزئیات کامل وجود دارد تا بتوان براساس آن راحت‌تر تصمیم‌گیری کرد. ضمن اینکه ثابت شده براساس آمار جهای میزان بازگشت سرمایه تبلیغات آنلاین در کوتاه مدت از تمام رسانه‌ها بیشتر و سریعتر است.
یک دلیل دیگر برای برتری نیازمندی آنلاین میزان اثربخشی زیاد آن است. استفاده از آمار دقیق بازدیدها، تبلیغات رنگارنگ، فضای کافی برای ارائه جزئیات، فراگیر بودن و جامعه‌ هدف وسیع باعث می‌شود تا مخاطب پای آن بماند اما نیازمندی کاغذی خیلی زود دور ریخته می‌شود، از بین می‌رود و هیچ جذابیتی هم ندارد. اگر شما به دنبال مورد خاصی باشید در هر ساعت از شبانه روز از طریق یک نیازمندی آنلاین کامل و جامع مانند شیپور می‌توانید در سریعترین زمان ممکن آن را پیدا کنید و اگر آگهی تبلیغاتی داشته باشید، می‌توانید بارها محصولات خود را معرفی کنید و بانک کاملی از تماس‌گیرندگان داشته باشید.
معمولا تبلیغات مفید و جذاب مثل آگهی‌های تلویزیونی هزینه‌ بسیار زیادی را هم در پی دارند و طبق بررسی‌های انجام شده مسیر 13 ساله رشد تبلیغات در تلویزیون در یک نیازمندی آنلاین تنها در 4 سال پیموده می‌شود. ولی در عوض هزینه‌ها بسیار کمتر است و باعث می‌شود شما بتوانید از بودجه‌ خود در جاهای دیگر بهترین استفاده را ببرید.
در نیازمندی آنلاین خیلی راحت می‌توانید از طریق جستجو یا انتخاب گروه مناسب به آنچه می‌خواهید برسید. یا حتی خیلی سریع به کمک فیلترهای در نظر گرفته شده نیازتان را برطرف کنید. چیزی که در نیازمندی های دیگر به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست و پیدا یا ثبت کردن مورد مناسب وقت‌گیر و هزینه‌بر است.
قطعا با توجه به رشد تکنولوژی و افزایش شمار کاربران و مقدار زمانی که پای دستگاه‌های دیجیتال صرف می‌شود، می‌تواند بستر مناسبی برای تبلیغات آنلاین شما باشد که در ازای هزینه‌ کم بیشترین بازخورد را داشته باشید. کم‌کم تعداد زیادی از افراد به این سمت حرکت می‌کنند. به عنوان مثال می‌توانید مطلب«چگونه کالای دست دوم را سریع‌تر و آسان‌تر بفروشیم؟» را مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی