اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041863245428

در حوزه جوانان انجام شد

امضای تفاهم نامه بین ایران و روسیه

کد: 1395041863245428

http://goo.gl/8CQeKd

، تهران , (اخبار رسمی): در نخستین روز از اجلاس جوانان جهان در روسیه تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان ایران و فدراسیون جوانان روسیه در حوزه همکاری و تعامل در امور جوانان امضا شد.

امضای تفاهم نامه بین ایران و روسیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وزارت ورزش و جوانان، این تفاهم نامه که در راستای برنامه ریزی برای جوانان ایران و روسیه در نشستی که باعنوان قلمرو اندیشه ها در حضور بیش از یک هزار نفر از جوانان روسیه و کشورهای مختلف دنیا تنظیم شد را محمد رضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ایران و پاسپالوف رییس آژانس فدرال جوانان روسیه امضا کردند.

 بعد از امضا تفاهم نامه که در 6 بند تنظیم شده رستمی به عنوان یکی از سخنرانان این اجلاس با بیان اینکه روابط ایران و روسیه یک رابطه 500 ساله می باشد گفت:امضا این تفاهم نامه گام موثری در راستای تحکیم این رابطه می باشد.
 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ایران افزود:جوانان و به ویژه نخبگان نقش بسزایی در توسعه و پیسرفت هر جامعه ای ایفا میکنند و توجه به امور جوانان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده می باشد.
 وی در پایان سخنان خود از جوانان حاضر در این اجلاس برای سفر به ایران به منظور تبادل اندیشه ها و همچنین آشنایی جوانان جهان با فرهنگ٬تاریخ و ظرفیت های کشورمان دعوت کرد.

همچنین در این نشست  قرار شد انجمن دوستی جوانان ایران و روسیه تشکیل شود.
و کلیپی نیز از میراث فرهنگی،مذهبی و دستاوردهای جوانان ایران اسلامی برای حاضرین پخش شد.
معاون ساماندهی امور جوانان که برای امضای یادداشت تفاهمنامه همکاری متقابل در روسیه بسر می برد؛ سه شنبه  15 تیرماه  نیز ضمن بازید از کمپ جوانان برگزیده روسیه در استان ولادیمیر در مراسم افتتاحیه همایش ملی جوانان که با حضور جوانان روسیه برگزار شد؛ شرکت کرد.
این بازدید که با حضور پاسپلوف، رئیس آژانس فدرال جوانان روسیه - انجام شد؛ بیش از 5 ساعت بطول انجامید و آقای رستمی با بسیاری از جوانان موفق روس به گفتگو پرداخت و نظرات آنان را شنید.
این همایش به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت و جمعا حدود ده هزار نفر جوان منتخب نخبه از نقاط مختلف روسیه  در آن شرکت خواهند کرد. از مسئولان جوانان کشورهای مختلف - بویژه کشورهای آسیای - دعوت شده در طول این مدت به عنوان ناظر در این همایش/ اردوی ملی شرکت کنند.
40 کشور نماینده گان جوانان و مسئولان امور جوانان شان شرکت می کنند که هیات ایرانی مهمان ویژه مراسم افتتاحیه آن بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش