اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963255428

مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان:

پیش فروش تمام بلیت های مسابقه سیامند رحمان

کد: 1395041963255428

http://goo.gl/XAH7lm

، تهران , (اخبار رسمی): مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان گفت: تمام بلیت های مربوط به مسابقه سیامند رحمان قویترین وزنه بردار ایرانی برای حضور در پارالمپیک 2016 ریو پیش فروش شد.

تمام بلیت های مسابقه سیامند رحمان پیش فروش شده است

 به  گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری  وزارت ورزش و جوانان  غلامرضا آسترکی افزود: بازی های المپیک و پارالمپیک تنها رویداد مهم ورزشی است که با شعار 'قویترین، سریعترین و بلندترین' برگزار می شود و افتخار می کنیم که سیامند رحمان توانسته است با اقتدار تمام عنوان 'قویترین' را به خود اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: تمهیدات و برنامه ریزی های هدفمندی توسط کادر فنی، فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای رکورد زنی سیامند رحمان در بازی های ریودوژانیرو انجام شده است تا علاوه بر کسب مدال طلا، شاهد رکوردزنی این قهرمان ارزنده کشور نیز باشیم. 
آسترکی بیان کرد: رکورد رویایی 300 کیلوگرم سیامند رحمان یک بار در پارالمپیک 2012 لندن توسط این قهرمان ایرانی شکسته شد ولی مورد موافقت داوران قرار نگرفت و ما تصمیم گرفتیم که حلاوت و شیرینی این رکورد را در 2016 ریودوژانیروی برزیل چند برابر کنیم.
وی ادامه داد: به طور یقین رکوردزنی سیامند رحمان یکی از شگفت انگیزترین رویدادهای مهم و بی نظیر جهان خواهد بود که علاوه بر مردم ایران، بسیاری از طرفداران این قهرمان فوق سنگین را در سطح جهان خوشحال و مسرور خواهد کرد.
آسترکی افزود: طی دو هفته گذشته پنج ورزشکار در اردوی آمادگی تیم ملی به میزبانی ارومیه حضور داشتند و تمام امکانات لازم برای تمرین، اسکان و تغذیه بازیکنان در هتل آریای ارومیه با همکاری خوب سیامند رحمان قهرمان وزنه برداری و عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی فراهم بود به طوری که رحمان توانست رکورد 305 کیلوگرم را در این اردو به ثبت برساند.
وی گفت: پس از پایان اردوی ارومیه، دو مرحله اردوی آمادگی دیگر نیز تا آغاز بازی های پارالمپیک در تهران برگزار می کنیم و سپس در روز دهم شهریور ماه عازم شهر ریودوژانیروی برزیل می شویم. 
آسترکی اضافه کرد: تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران با شش ورزشکار در پارالمپیک برزیل حاضر خواهد شد. 
شانزدهمین دوره تمرینات درون اردویی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران با حضور پنج ورزشکاراز پتجم تا هجدهم تیر ماه در هتل آریای ارومیه برپا شد.
سیدحامد صلحی پور در دسته 88 کیلوگرم ، علی صادق زاده در وزن 107 کیلوگرم، سامان رضی در وزن 97 کیلوگرم، سیامند رحمان در وزن به اضافه 107 کیلوگرم و حمزه محمدی در وزن 65 کیلوگرم ملی پوشان دعوت شده به این اردو بودند و تمرینات خود را زیر نظر احمد دلجوان سرمربی، غلامرضا آسترکی به عنوان مربی و احمد ملاحسینی به عنوان سرپرست برگزار کردند.
سیامند رحمان متولد سال 1367 شهرستان اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی است و در سال 1387 برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد.
رحمان روز 30 بهمن ماه سال 94 در رقابت های دسته فوق سنگین جهانی امارات به ترتیب با مهار وزنه های 275، 286 و 296 کیلوگرمی موفق شد بار دیگر عنوان قهرمانی جهان در دسته به اضافه 107 کیلوگرم را از آن خود کند.
قهرمان معلول سنگین وزن تاکنون 9 بار رکورد دسته به اضافه 107 کیلوگرم را جا به جا و به نام خود ثبت کرده است.
رحمان در مسابقه های پارالمپیک 2012 لندن نیز با غلبه بر وزنه 280 کیلوگرم توانست رکورد وزنه برداری فوق سنگین پارالمپیک را به نام خود ثبت کند.
بازی های پارالمپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل طی روزهای 17 تا 28 شهریور 95 با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از 70 کشور جهان در 22 رشته ورزشی برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش