اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963285428

درمسابقات قهرمانی آسیا

کشتی گیران نوجوان ایران دو مدال طلا گرفتند

کد: 1395041963285428

http://goo.gl/h2OdwI

، تهران , (اخبار رسمی): دومین روز از رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا با کسب دو مدال طلا و یک نقره برای تیم ایران همراه شد.

کشتی گیران نوجوان ایران دو مدال طلا گرفتند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه  خبری وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی، روز جمعه و در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا که در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه در حال برگزاری است، فرنگی کاران در سه وزن و کشتی گیران آزاد در دو وزن روی تشک رفتند.

در کشتی فرنگی، «محمدرضا مختاری» در 58 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و «رضا مردی» در وزن 54 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.
همچنین در کشتی آزاد، «محمدرضا مرادیانی» در 76 کیلوگرم به مدال طلا رسید و «سجاد غلامی» در 69 کیلوگرم، پنجم شد.
پنجشنبه و در روز نخست این رقابت ها، تیم ایران 5 مدال طلا توسط امید آرامی، محمد مهرابی و محمد حسین وند در اوزان 42، 46 و 50 کیلوگرم کشتی فرنگی و ابوالفضل و مهدی هاشمی در اوزان 85 و 100 کیلوگرم کشتی آزاد، کسب کرده بود.
کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا عصر شنبه به اتمام می رسد و رضا علیجان زاده در 54، حامد رحیمی در 58 و محمد طالبی در وزن 63 کیلوگرم کشتی آزاد و محمدرضا رستمی در وزن 69 و حسین فروزنده در وزن 76 کیلوگرم کشتی فرنگی، به مصاف حریفان می روند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش