اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963525428

اسبقی و یعقوبی در اردوی تیم‌ملی تکواندو

کد: 1395041963525428

http://goo.gl/11UNMW

، تهران , (اخبار رسمی): بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی برای حضور در مسابقات گرندپری 2016 و المپیک 2020، به جمع ملی‌پوشان تکواندوی کشورمان اضافه شدند.

بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی در اردوی تیم‌ملی تکواندو

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون تکواندو، اردوهای آماده‌سازی تیم‌ملی تکواندو برای حضوری پرقدرت در بازیهای المپیک ریو 2016، در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو درحال برگزاری است که با تصمیم کادرفنی، برای آماده‌سازی تیم‌ملی ایران جهت شرکت در رقابت‌های گرندپری که بعد از بازیهای المپیک انجام می‌شود و همچنین پشتوانه‌سازی برای المپیک 2020، بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند.

هم‌اکنون، فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی 3 مرد المپیکی تکواندوی ایران به همراه آرمین هادی‌پور، مسعود حجی‌زواره و امید عمیدی نفرات دوم این ورزشکاران، تمرینات خود را زیر نظر بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی پیگیری می‌کنند که از صبح امروز (شنبه)، اسبقی و یعقوبی هم به جمع تکواندوکاران ملحق شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش