اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963535428

سرمربی تیم ملی تکواندو:

هوگوپوشان المپیکی به قرعه دل نبسته اند

کد: 1395041963535428

http://goo.gl/H0MmHD

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هوگوپوشان المپیکی ایران برای رسیدن به موفقیت به قرعه دل نبسته اند.

هوگوپوشان المپیکی ایران به قرعه دل نبسته اند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، «بیژن مقانلو» سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان ، در خصوص آخرین رده بندی هوگوپوشان المپیکی و مشخص شدن حریفان آنان در بازی‌های المپیک 2016، اظهار داشت: در هر وزن 16 تکواندوکار جواز حضور در ریودوژانیرو را کسب کرده‌اند و بر اساس آخرین رده بندی اعلام شده، حریفان نفرات در المپیک نیز مشخص شد.
 وی در مورد قرعه سه تکواندوکار المپیکی ایران در المپیک، بیان داشت: به قرعه کشی کاری نداریم، چراکه بهترین های تکواندوی جهان پس از دو سال حضور در مسابقات مختلف مسافر المپیک شده‌اند و همگی آنان مدعی کسب مدال هستند.
 مقانلو با اشاره به اینکه المپیک نسبت به دیگر رویداد ها متفاوت است، توضیح داد: مهارت‌های ذهنی ورزشکاران در این رویداد به کمک توان فنی خواهد آمد و هر فردی که از فرصت‌ها، بهترین بهره را ببرد، پیروز خواهد بود.
وی مهمترین فاکتور تکواندوکاران ایران را وظیفه‌گرا بودند، دانست و ادامه داد: از همه حریفان شناخت داریم و می خواهیم در 40 روز باقی مانده تا آغاز مسابقات تکواندوی المپیک بهترین روند آماده سازی را داشته و ثمره تلاش دو سال اخیر را بگیریم.
سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به اینکه احتمال تغییر قرعه کشی مسابقات تکواندوی المپیک وجود دارد، گفت: چنانچه کشورها نفرات اوزان مختلف خود را تغییر دهند، قرعه کشی تغییر می کند که البته احتمال تغییرات کم است. 
 مقانلو در خصوص اینکه تیم ایران تمرینات خود را در تهران دنبال می کند یا اردو در دیگر استان ها را خواهد داشت؟ عنوان کرد: قصد داریم اگر شرایط مهیا شد، چند روزی در ارومیه تمرین کنیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش