اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963645358

30 تیرماه جاری انجام می شود

برگزاری مجمع بانک سینا

کد: 1395041963645358

http://goo.gl/jCkhCg

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا، رأس ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 30 تیر 1395 در محل هتل پارسیان انقلاب برگزار می شود.

بانک سینا به مجمع می رود

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا (شرکت سهامی عام)، رأس ساعت 14:30روز چهارشنبه مورخ 30 تیر 1395 در محل  هتل پارسیان انقلاب واقع در تهران، خیابان طالقانی، بین ولیعصر و حافظ تشکیل می شود.

بانک سینا از کلیه سهامداران خود دعوت کرده به منظور اخذ برگ ورود به جلسه در تاریخ 29 تیر ماه و در ساعات اداری، با در دست داشتن برگ سهام و ارائه مدرک شناسائی معتبر، به مدیریت سرمایه گذاری و امور مجامع بانک به نشانی تهران، خیابان مطهری، بعد از میرعماد،  پلاک 187، بانک سینا، طبقه اول مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش ضروری است مستندات موید نمایندگی و وکالت، ولایت یا قیمومیت در تاریخ تعیین شده فوق، قبل از تاریخ تشکیل مجمع عمومی به رویت مدیریت سرمایه گذاری و امور مجامع بانک، جهت اخذ برگ ورود به جلسه برسد.

استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال منتهی به 29 اسفند 94 ، استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص صورت های مالی عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 94 ، بررسی و تصویب صورتهای مالی عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 94 و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود، انتخاب بازرس اصلی و علی البدل و حسابرس بانک برای عملکرد سال مالی 30 اسفند 95 و تعیین حق الزحمه آنان، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بانک، تعیین پاداش هیأت مدیره، تعیین حق حضور اعضاء غیر موظف هیأت مدیره،  انتخاب اعضای هیأت مدیره و  سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد، به عنوان دستور جلسه این مجمع اعلام شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه