اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042064135405

مدیرعامل بانک سپه خبر داد

کاهش 4درصدی قیمت تمام شده پول

کد: 1395042064135405

https://goo.gl/XZqRbC

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک سپه گفت: قیمت تمام شده پول را در بانک سپه از 22 به 18 درصد کاهش دادیم.

کاهش 4درصدی قیمت تمام شده پول در بانک سپه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمد کاظم چقازردی، مدیرعامل این بانک در جلسه پایش سند راهبردی بانک سپه با بیان اینکه این بانک و کارکنانشدر کنار دولت به منظور تحقق اهداف کلان اقتصادی حضور دارند؛ اظهار داشت: برنامه راهبردی بانک سپه  به منظور تحقق اهداف تعریف شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و دولت تدبیر و امید است.

رئیس هیات مدیره بانک سپه گفت: بانک سپه ضابطه مند و منضبط با عملکرد حرفه ای و هدفمند خود قیمت تمام شده پول را از 22 درصد به 18 درصد کاهش داد.

مدیرعامل بانک سپه در این جلسه که با حضور مشاوران عالی و مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران و روسای ادارات بانک سپه برگزار شد افزود: بنابر سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، سال 95 سال خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی است که این موضوعات سهم ویژه ای را متوجه نظام بانکی می کند.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی انتظارات از بانک ها و به ویژه بانک سپه به عنوان یک بانک بزرگ دولتی بیشتر شده است افزود: در کنار دولت محترم برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستیم.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اینکه تا قبل از سه ماه پایانی سال رشد منابع بانک حدود 11 درصد بود اما با تلاش مدیران و کارکنان بانک و ظرف سه ماه پایانی سال به بیش از 25 درصد رسید گفت: در بازار بین بانکی، بانک سپه دارای موقعیت با ثباتی است.

وی با تاکید به اینکه بانک سپه همیشه از بانک های بزرگ در حوزه فعالیت های ارزی بوده است اظهار داشت: تجهیز شعب، تأمین کادر ارزی و افزایش سرمایه شعب خارج از کشور برخی از اقداماتی است که طی ماه های گذشته در ارتباط با شروع فعالیت های ارزی بانک سپه انجام شده است.

رئیس هیأت مدیره، با بیان اینکه بانک سپه در نقطه شروع مجدد فعالیت های ارزی است افزود: با همت همکاران، شعب رم، فرانکفورت و پاریس، مجوز فعالیت گرفته و حساب های کارگزاری افتتاح شده است.

چقازردی در ادامه از آمادگی بانک سپه برای کمک به 1120 واحد تولیدی با پرداخت 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات خبر داد و اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امید، بانک سپه ضمن بررسی طرح های تولیدی مشکل دار در سراسر کشورآماده ارایه 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها است.

چقازردی با بیان اینکه اطلاعات جمع آوری شده توسط بانک سپه از 1120 پروژه تولیدی مشکل دار در سراسر کشور است گفت: منابع مالی برای اعطای تسهیلات به این واحدهای تولیدی بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال است که توسط بانک سپه تأمین مالی خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه