اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042164305428

با تصویب هیات دولت

قهرمانان المپیک استخدام می شوند

کد: 1395042164305428

http://goo.gl/xE6p9w

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ورزش و جوانان از تصویب آیین نامه استخدام قهرمانان بازی های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک در جلسه هایت دولت خبرداد.

آیین نامه استخدام قهرمانان المپیک و پارالمپیک به تصویب دولت تدبیر وامید رسید

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی از تصویب آیین نامه استخدام قهرمانان بازی های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک خبر داد و گفت : خوشبختانه در آستانه بازی های المپیک و پارالمپیک، در جلسه هیات دولت که به ریاست روحانی برگزار شد، این آیین نامه که پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان برای تامین بیشتر قهرمانان کشور بود ، به تصویب رسید.

وزیر ورزش و جوانان افزود: همه تلاش من و مدیران ورزش کشور آماده کردن شرایط بهتر برای موفقیت و کمتر شدن دغدغه های قهرمانان ایران است و خوشحالم که در کنار افزایش چشم گیر پاداش قهرمانان بازی های ریو، اهدای زمین و جوایز کمیته ملی المپیک با همت دولت تدبیر وامید آیین نامه استخدام قهرمانان بازی های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک در وزارتخانه ها و نهادهای دولتی بدون تشریفات و آزمون های استخدامی مهیا شده است و این خبری خوش برای انها و خانواده بزرگ ورزش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش