اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042164315399

مدیر عامل بیمه آسیا:

رشته های بیمه ترکیب می شود

کد: 1395042164315399

http://goo.gl/61NOL6

، تهران , (اخبار رسمی): دومین گردهمایی سالانه راهکارهای توسعه فروش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز بیمه آسیا با رویکرد بهبود فرآیند صدور و خسارت با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌ مدیره،معاونان و نمایندگان برگزار شد.

کاردگر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا،  کاردگر، نایب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت نقش بیمه‌های عمر در جهان، گفت: براساس نتایج مطالعات میدانی، بیمه‌گران در دنیا به صورت مجزا در بیمه‌های زندگی و غیرزندگی فعال هستند.

مدیر عامل بیمه آسیا با ابراز خرسندی از برنامه‌ریزی هدفمند بیمه‌آسیا در حوزه بیمه‌های زندگی و در میان شرکت‌های بیمه، اظهار امیدواری کرد که تفکیک حساب‌های بیمه‌های زندگی و غیرزندگی نیز در بیمه‌آسیا انجام شود.

نایب رئیس هیأت‌مدیره بیمه آسیا، دانش بین رشته‌ای را یکی از عوامل پیشرفت در دنیا عنوان کرد و بیان داشت: شرکت‌های بیمه‌ نیز به نظر می رسد برای توسعه از بیمه بین رشته‌ای و ترکیب بیمه‌های مختلف با یکدیگر بهره می برند که بیمه‌آسیا نیز در سال‌های اخیر این موضوع را در دستور کار خود داشته است.

ناهماهنگی در بازارهای مالی کشور، کاهش نرخ بهره بانکی و تهدید صنعت بیمه، تأثیرپذیری نهادهای مختلف از سیاست‌گذاری نهادهای مالی، تأکید بر سرمایه‌گذاری درست و ... از جمله دیگر نکات مورد اشاره مدیرعامل بیمه‌آسیا در این گردهمایی بود.

احمد سربخشیان، مدیر بیمه های عمر و پس‌انداز بیمه آسیا نیز ضمن بیان اهداف برگزاری این گردهمایی به عملکرد یک ساله مدیریت بیمه‌های عمر و پس‌انداز و چشم‌اندازهای این رشته در بیمه‌آسیا پرداخت.

تشریح فرآیند برگزاری مسابقات و برگزیدگان مسابقات فروش، مقایسه رشته بیمه‌های عمر و پس‌انداز با دو سال گذشته، عملکرد 12 ماهه سال 1394 صنعت بیمه و بیمه‌آسیا در رشته عمر و پس‌انداز و عملکرد شرکت‌های برتر بیمه‌ای در رشته عمر (زندگی) در سال 1394 از جمله نکات مورد اشاره مدیر بیمه‌های عمر و پس‌انداز بیمه‌آسیا بود.

مدیر عامل بیمه آسیا با اهدای لوح از نمایندگان برگزیده مسابقات فروش سال 1394، نمایندگان عضو باشگاه میلیاردی‌ها و نمایندگان کارگروه تخصصی عمر و پس‌اندازتقدیر وقدردانی کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آسیا

شـرکت سهامی بیمه آسیا در تیرماه سال 1338 به منظور انجام انواع معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس شد. در سال 1388 بر اساس سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در زمره شرکتهای مشمول واگذاری بخش خصوصی قرار گرفت و به عنوان بزرگترین شـرکت بیمه خصوصی کشور به فعالیت های خود ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه