اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124095399

توسط بیمه آسیا انجام شد

پرداخت خسارت 9 میلیاردی مهندسی

کد: 13950623124095399

https://goo.gl/6eXJpH

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه آسیا خسارت 9 میلیارد ریالی گروه صنعتی شادیلون را پرداخت کرد.

بیمه مهندسی

به گزارش اخبار رسمی و نقل از روابط عمومی بیمه آسیا و در جهت تکریم بیمه گذاران و پرداخت خسارت های بحق در کوتاه ترین زمان ممکن،چک خسارت 9 میلیارد ریالی گروه صنعتی شادیلون توسط فرامرز خجیر، معاون مدیرعامل بیمه آسیا در بیمه های اموال تحویل نماینده این گروه صنعتی شد.

بنابر این گزارش، پیرو اعلام خسارت بیمه گذار و هماهنگی مدیریت بیمه های مهندسی و ریسک های متنوع بیمه آسیا ، تیم های کارشناسی متخصص بیمه به همراه کارشناسان حوزه های ساختمان ، برق و ماشین آلات نساجی به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی و برگزاری جلسات کارشناسی ، میزان خسارت 9 میلیارد ریال تعیین و چک آن به نماینده این گروه صنعتی تحویل می شود.

قابل ذکر است که در روزهای پایانی سال 1394 سالن تولید و بسته بندی محصول شرکت نوبافت شادیلون (متعلق به گروه صنعتی شادیلون) دچار حریق می شود که با تلاش کارکنان و تیم اطفای حریق کارخانه و حضور تیم آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ، حریق کنترل و اطفاء می شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آسیا

شـرکت سهامی بیمه آسیا در تیرماه سال 1338 به منظور انجام انواع معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس شد. در سال 1388 بر اساس سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در زمره شرکتهای مشمول واگذاری بخش خصوصی قرار گرفت و به عنوان بزرگترین شـرکت بیمه خصوصی کشور به فعالیت های خود ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه