اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826185145399

حضور بیمه آسیا در مدارس مناطق محروم

کد: 13950826185145399

https://goo.gl/7vHS6D

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه آسیا با هدف توسعه فرهنگ بیمه اقدام به توزیع اقلام ورزشی در مدارس مناطق محروم کشور کرد.

بیمه آسیا

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در اطلاعیه ای اعلام کرد: این شرکت بیمه  به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور و حائز رتبه اول گروه موسسات بیمه ای یکصد شرکت برتر کشور برای دو سال متوالی ، در ادامه فعالیت های فرهنگی خود و با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ، اقدام به توزیع اقلام ورزشی (توپ و لباس ورزشی ) در مدارس مناطق محروم استان های کشور کرد.

بنابراین اطلاعیه ، مسوولین شعب استانی بیمه آسیا با حضور در مدارس و بیان اهمیت و ویژگی های بیمه با هدف تبیین ضرورت استفاده از بیمه در زندگی امروز، اقدام به توزیع توپ و لباس ورزشی بین مدارس کردند.

در این اطلاعیه اظهار امیدواری شده است که تداوم فعالیت های فرهنگی ـ ورزشی توسط بنگاه های اقتصادی به ویژه شرکت های بیمه با یک برنامه ریزی هدفمند در مقاطع مختلف آموزشی و تحصیلی ، تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ سلامت وبیمه آینده سازان جامعه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آسیا

شـرکت سهامی بیمه آسیا در تیرماه سال 1338 به منظور انجام انواع معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس شد. در سال 1388 بر اساس سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در زمره شرکتهای مشمول واگذاری بخش خصوصی قرار گرفت و به عنوان بزرگترین شـرکت بیمه خصوصی کشور به فعالیت های خود ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه