اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161935399

مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد

تشکیل کارگروهی چندوجهی برای تدوین مقررات بیمه

کد: 13950727161935399

https://goo.gl/Uf9geh

، تهران , (اخبار رسمی): کارگروهی چندوجهی با حضور تمام تخصص ها برای تدوین مقررات بیمه و به روز کردن آن تشکیل شود.

صادق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، صادق کاردگر، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا که در اولین همایش سراسری مسئولین حقوقی بیمه آسیا با رویکرد ارتقای رویه فنی و اجرایی از منظر حقوق بیمه سخن می‌گفت ضمن طرح پیشنهاد تشکیل کارگروهی چندوجهی برای تدوین مقررات در بیمه، اظهار داشت:فقدان مقرره جامع در صنعت بیمه منجر به نبود آزادی عمل واحدهای حقوقی در صنعت بیمه شده است.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا افزود: این امر موجب می‌شود در محاکم قضایی با مشکلات زیادی در زمینه دفاع روبرو باشیم و این نشان از اهمیت رشته حقوق بیمه در این صنعت دارد.

کاردگر با اشاره به اینکه یکی از اهداف تشکیل چنین همایشی استخراج شکاف‌ها و نقاط نقصان مقررات صنعت بیمه است؛ بیان داشت: مدیریت بهینه و حرفه‌ای پرونده‌های فنی در مدیریت حقوقی می‌تواند بسیاری از مشکلات صنعت بیمه را حل کند.

مدیر عامل بیمه آسیا ارتباط نزدیک بخش حقوقی و بخش‌های فنی را بسیار ضروری خواند و گفت: پیگیری برخی پرونده‌های حقوقی باید به دقت مدیریت شود.

همچنین موضوع بازیافت را باید به طور جدی پیگیری کرد و اموال شرکت را مربوط به خود بدانیم و در مورد آن حساسیت و تعصب داشته باشیم.

اولین همایش سراسری مسئولین حقوقی بیمه آسیا با رویکرد ارتقای رویه فنی و اجرایی از منظر حقوق بیمه با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل، مشاوران، مدیران ومسئولان حقوقی شعب بیمه آسیا در دو روز با تشکیل کارگرو های تشریح مبانی حقوقی بیمه‌های باربری و آتش‌سوزی، تشریح آیین‌نامه 83 شورای عالی بیمه ـ تشریح قانون صدور چک، اصول و مبانی قراردادها،  تشریح مبانی قانون مالیات بر ارزش افزوده موضوع اخذ عوارض مضاعف شهرداری‌ها، بررسی زمینه‌های تعامل بخش مالی و حقوقی،بیمه‌های اتومبیل با رویکرد قانون جدید بیمه شخص ثالث،تشریح مبانی بیمه‌های عمر ـ مسئولیت ـ درمان، بازیافت خسارت و­ الزامات آن با توجه به قانون جدید در اردبیل برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آسیا

شـرکت سهامی بیمه آسیا در تیرماه سال 1338 به منظور انجام انواع معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس شد. در سال 1388 بر اساس سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در زمره شرکتهای مشمول واگذاری بخش خصوصی قرار گرفت و به عنوان بزرگترین شـرکت بیمه خصوصی کشور به فعالیت های خود ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه