اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118785399

مدیران بیمه آسیا به مناطق سیل زده رفتند

کد: 13950618118785399

http://goo.gl/Hfn2DQ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل بیمه آسیا و هیات همراه به منظور نظارت دقیق و نزدیک بر روند رسیدگی به پرداخت خسارت به سیل زدگان، به مناطق آسیب دیده استان مازندران سفر کردند.

سیل مازندران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا و در پی دستور کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا مبنی بر رسیدگی دقیق و سریع به پرونده های خسارت، فرامرز خجیر، معاون فنی مدیر عامل در بیمه های اموال و رئیس کل شعب استان مازندران به همراه کارشناسان متخصص شعب مناطق سیل زده و مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه آسیا در روزهای ابتدایی وقوع سیل، به محل های آسیب دیده مراجعه و نسبت به تعیین سریع و دقیق خسارت ها اقدام کرده بودند.

بنابراین گزارش، تاکنون بیش از400 مورد خسارت طوفان و سیل به بیمه آسیا اعلام شده است که با حضور فعال و تاثیرگذار مدیریت ارشد این شرکت، روند رسیدگی و پرداخت خسارت به ذینفعان و خسارت دیدگان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه آسیا

شـرکت سهامی بیمه آسیا در تیرماه سال 1338 به منظور انجام انواع معاملات بیمه و عملیات بازرگانی تأسیس شد. در سال 1388 بر اساس سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در زمره شرکتهای مشمول واگذاری بخش خصوصی قرار گرفت و به عنوان بزرگترین شـرکت بیمه خصوصی کشور به فعالیت های خود ادامه داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه