اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042164475428

طلایه دار تیرو کمان ایران عنوان کرد

اقدام تاریخی وزیر در ورزش ایران

کد: 1395042164475428

https://goo.gl/5v65XS

، تهران , (اخبار رسمی): برنده مدال طلای کامپوند بازی های آسیایی اینچئون تصویب آیین نامه استخدام دولتی قهرمانان ورزشی را اقدامی بزرگ و آینده نگرانه در تاریخ ورزش ایران دانست.

کار وزیر در تاریخ ورزش ایران بزرگ بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، اسماعیل عبادی با اشاره به تصویب آیین نامه استخدام قهرمانان ورزشی در هیات دولت اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان با پیگیری در تصویب آیین نامه استخدام قهرمانان واقعا گامی بزرگ و تاریخی در تاریخ ورزش کشور برداشت تا آینده قهرمانان تامین شود.

ملی پوش تیرو کمان ایران از هیات دولت هم به دلیل تصویب این آیین نامه به نیکی یاد کرد و افزود: افرادی که با جدیت و با هدف افتخار آفرینی برای ایران اسلامی، ورزش می کنند طبیعی است که نمی توانند شرایط شغلی مناسبی برای خودشان فراهم کنند و به نوعی آینده ای خوب برای خانواده رقم بزنند چرا که قرار گرفتن در مسیر ورزش برای قهرمانی فرصت و زمان زیادی را از ورزشکار می گیرد و باعث می شود اکثر زمانش به ورزش بگذرد و دیگر فرصتی برای تامین معاش نخواهد داشت از این رو تصویب این آیین نامه یک ضرورت بود چرا که قهرمانان این مرزو بوم هم حقی دارند.

دارنده مدال طلای جهانی کامپوند در دانمارک ادامه داد: ورزشکاری که در رده قهرمانی و حرفه ایی برای کشورش افتخار آفرینی می کند دوران جوانی خود را از دست می دهد و وقتی به سن بازنشستگی در ورزش برسد آنگاه متوجه می شود هیچ پشتوانه ایی برای خود در آینده نخواهند داشت و به یک معضل دچار می شوند و طی این سالها هم بارها دیده شده که برخی قهرمانان دهه های گذشته برای امرار معاش به شغل هایی رو آورده اند که در شان آنها نبوده و وجهه خوبی را برای جامعه ورزش هم بدنبال نداشته است.

اسماعیل عبادی که در بازیهای آسیایی کره جنوبی دو مدال طلا و برنز گرفت با اشاره به هزینه هایی که ورزشکاران در دوران قهرمانی متحمل می شوند افزود: در دوران قهرمانی ورزشکار برای اینکه بتواند در اوج باشد باید هزینه کند به همین دلیل با تصویب این آیین نامه قهرمانان کشورمان با خیال آسوده تری به ورزش و هزینه های آن می پردازند .

وی ابراز امیدواری کرد : شرایطی فراهم شود که قهرمانان سالهای اخیر ورزش ایران هم بتوانند در قالب این مصوبه حمایتی هیات دولت قرارگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش