اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042365395428

درمسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان آسیا

بدمینتون باز ایرانی وارد مرحله بعد شد

کد: 1395042365395428

https://goo.gl/gC7qNW

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان آسیا که از روز 19 تیرماه جاری در شهر بانکوک پایتخت تایلند آغاز شده بود امروز در قسمت یکنفره بانوان ثمین عابد خجسته برابر حریف ماکائویی خود به پیروزی دست یافت.

بدمینتون باز ایرانی وارد مرحله بعد شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، عابد خجسته در قسمت یکنفره بانوان و در اولین دیدارش توانست بدمینتون باز ماکائویی خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی دوره بعد ( یک شانزدهم ) شود.
وی در مرحله یک شانزدهم به مصاف بدمینتون بازی از تایلند خواهد رفت.
مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان آسیا در روزهای 19 تا 27 تیرماه جاری با شرکت بدمینتون بازان کشورهای آسیایی ( چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند ، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، ماکائو، مالزی، مغولستان، میانمار، پاکستان، فیلیپین، سنگاپور، سریلانکا و تایلند در قسمت یکنفره و دونفره برگزار می شود.
لازم به ذکر است که رقابت های قسمت یکنفره این پیکارها از امروز 23 تیرماه جاری آغاز و دو ملی پوش بدمینتون کشورمان ( امیر جباری و ثمین عابد خجسته ) در این پیکارها حضور دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش