اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042665935365

بانک انصار کسب کرد

معرفی شفاف ترین ناشر بورسی کشور

کد: 1395042665935365

https://goo.gl/oQs6vo

، تهران , (اخبار رسمی): بانک انصار لوح تقدیر شفاف‌ ترین ناشر بورسی کشور را دریافت کرد.

بانک انصار

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار طی مراسمی با حضور محمد فطانت رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، حسن امیری معاون نظارت بر بورسها و ناشران این سازمان، آقایان فروتن قائم‌ مقام مدیرعامل، فتحعلی معاون مالی وسیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی وتبلیغات بانک انصار و جمعی از مدیران بانک ها، سازمان های بیمه و بورس که در سالن اداری شماره یک در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس2016 ) برگزار شد، یحیی فروتن لوح تقدیر بانک انصار تحت عنوان «شفاف‌ترین ناشر بورسی کشور درسال1394» را از رییس سازمان مذکور دریافت کرد.

در این مراسم همچنین با اهدای لوح، از فعال‌ترین نهادهای مالی و برترین‌های آزمون گواهینامه‌های حرفه‌ای تجلیل شده و از برند گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه ایران نیز رونمایی شد.

در متن لوح تقدیر، از بانک انصار به عنوان «شفاف ترین ناشر بورسی با توجه به احراز بالاترین امتیاز در شاخص اطلاع رسانی و قابل اتکا بودن ناشران بورسی در سال 1394» یادشده است.

قابل ذکر است در شاخص «به موقع بودن»، پیش بینی‌های درآمد هرسهم، صورت‌های مالی و برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران، با لحاظ کردن میزان تاخیر در ارسال اطلاعات و در شاخص «قابلیت اتکا» میزان نوسانات و تغییرات در پیش بینی های ارسالی و هم چنین تفاوت های میان مبالغ پیش بینی شده و عملکرد واقعی حسابرسی شده، دارای امتیاز هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک انصار

پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ،هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه