اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151795365

بانک انصار دریافت کرد

کسب دونشان ویژه نخستین جشنواره ملی نوآوری

کد: 13950714151795365

https://goo.gl/MRh0Ku

، تهران , (اخبار رسمی): بانک انصار دو نشان ویژه نخستین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی را دریافت کرد.

لوح

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک انصار، درآیین پایانی جشنواره ملی نوآوری محصول ایرانی که به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، توسعه وبهبود فرآیندهای نوآوری و ارزیابی وممیزی این فرآیندها، برنامه‌ریزی و توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اجرا شد؛ 2 محصول "طرح حاتم "و "پرداخت آنی جرائم راهنمایی ورانندگی در سامانه همراه بانک" بانک انصار حایز رتبه برتر شدند.

در این آیین، اساتید داور و مدعو گزارش ارزیابی ومعرفی محصولات نوآور را ارایه و در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز مدیران شرکت های برتر به تشریح تجربیات موفق خود پرداختند.

همچنین در این گزارش آمده است: از آنجا که برگزارکنندگان این جشنواره با شناسایی و انتخاب محصولات و خدمات نوآورانه  و معرفی شرکتهای نوآور به جامعه، زمینه رقابت سالم و انتخاب بهترینها را با رویکرد پاسخگویی به نیاز مشتریان فراهم می کنند، بانک انصار نیز در آن مشارکت جسته و محصولات خود را برای ارزیابی کارشناسان ذیربط ارایه کرد و به استناد مزیت‌های رقابتی طرح‌های مذکور موفق به دریافت دونشان ویژه گردید و به عنوان بانکی با رویکرد نوآورانه وخلاقانه در رقابت با سایر رقبا، به دنیای کسب وکار ایران اسلامی معرفی شد.

برپایه این گزارش در آیین پایانی این جشنواره آقای رضازاده معاون فناوری اطلاعات وارتباطات و همچنین آقای حبیبیان، جانشین معاونت اعتبارات بانک انصار حضور داشته و به عنوان نمایندگان بانک، تندیس های برتر را دریافت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک انصار

پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ،هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه