اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162195365

به همت بانک‌انصار انجام شد

افتتاح مجتمع‌آموزشی‌شهدای وحدت

کد: 13950727162195365

https://goo.gl/Xkv33q

، تهران , (اخبار رسمی): به همت بانک‌انصار مجتمع‌آموزشی‌شهدای وحدت دربخش پیشین شهرستان سرباز افتتاح شد.

بانک انصار

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل بازاریابی وتبلیغات بانک انصار به منظور ایفای نقش شایسته خود در مسئولیت‌های اجتماعی وعام المنفعه و در جهت توسعه ساختار آموزشی و پرورشی فرزندان شایسته و مستعد ایران اسلامی، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل،نسبت به ساخت یک مجتمع آموزشی درمحل شهادت شهدای وحدت بخش پیشین شهرستان سرباز مبادرت ورزید.

مدیریت شعب بانک انصار در استان سیستان وبلوچستان؛ مجتمع آموزشی شهدای وحدت را همزمان با بازگشایی مدارس و در سالگرد شهدای وحدت، طی مراسمی  با حضور مسئولان استانی و مدیران بانک انصار در محل سپاه پیشین افتتاح و به مسئولان آموزش و پرورش تحویل شد تا 200دانش آموز بتوانند از این فضای آموزشی استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضازاده مسئول دفتر امور فقهی بانک انصار در آیین تحویل مدرسه با سخنانی ابتداء با استناد با آیات و روایات مربوط به شان و منزلت شهداء گفت: شهداء به معنای واقعی کلمه، زنده و منشاء اثر و برکت برای بشریت هستند و تحکیم وحدت برادران شیعه و اهل تسنن در این استان و افتتاح همین مدرسه گواه صادقی بر این مدعاست و بنابراین، همه ما مدیون آن ها هستیم.

این مجتمع آموزشی با 5 میلیارد ریال هزینه، علاوه بر6 کلاس درس، دارای 2اتاق ویژه استقرار معلمین و دفتر مدرسه بوده و در 350 متر مربع ساخته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک انصار

پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ،هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش