اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124685365

با حمایت بانک انصار برگزارشد

سومین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه

کد: 13950623124685365

http://goo.gl/msWcKj

، تهران , (اخبار رسمی): سومین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه، باحمایت بانک انصار برگزارشد.

بانک انصار

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک انصار، باحمایت این بانک، سومین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه باهدف ایجاد فرصت های آموزشی و تجاری خلاق، معرفی الگوهای رفتاری حرفه ای، شناسایی توانمندی‌ها و هدایت استعدادهای حوزه برنامه نویسی از تاریخ 18 لغایت 20 شهریور 1395 در محل دانشگاه شریف برگزار شد.

درآیین اختتامیه این همایش رضازاده معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات این ماراتون را بسیار با اهمیت خواند و گفت: در کسب وکار دوران کنونی، زمان اهمیت زیادی دارد و سرعت رشد تکنولوژی‌ها نیازمند استفاده پرشتاب از توانمندی‌های مجازی است.

وی در ادامه فناوری اطلاعات و ارتباطات را مهمترین زیرساخت بانکداری نوین خواند و استفاده از دانش مربوطه را برای همه فعالان این عرصه الزام آور خواند.

رضازاده استفاده ازتلفن همراه را یکی از رایج ترین فعالیت های عصر حاضردانست و گفت: استفاده از این ابزار با نصب نرم افزارهای مختلف و اپلیکیشن ها دنیای کسب وکار را به شکل بی سابقه ای دگرگون کرده است.

وی در پایان گفت: بانک انصار به عنوان یک سازمان دانش محور، یکی از سیاست های راهبردی خود را ایجاد بسترهای مناسب ارتباطی با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و حمایت از انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی با هدف افزایش بهره‌وری، بهبود وضعیت کارآفرینی در کشور و کاربردی نمودن نتایج تحقیقات دانشگاهی قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک انصار

پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ،هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]