اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159115365

با امضای تفاهم نامه بانک انصار و سازمان حج اجرایی می شود

افزایش سطح خدمات رفاهی زائرین عتبات عالیات

کد: 13950725159115365

https://goo.gl/xzHaaz

، تهران , (اخبار رسمی): با امضای تفاهم نامه بانک انصار و سازمان حج و زیارت، سطح خدمات رفاهی برای زائرین عتبات عالیات افزایش می یابد.

بانک انصار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک انصار در نشست امضای تفاهم‌نامه میان بانک انصار و سازمان حج و زیارت در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا، باحضور ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار و اوحدی رییس سازمان‌ حج‌ و زیارت و جمعی از معاونین بانک و سازمان مذکور برگزار و تفاهم نامه هشت ماده ای همکاری به منظور توسعه حوزه اقتصاد زیارت کشور و ارایه خدمات اقامتی و اعتباری به زائران عتبات عالیات امضاء شد.

در مراسم امضای تفاهم نامه میان بانک انصار و سازمان حج و زیارت با موضوع ارایه خدمات مالی واعتباری، خدمات زیارتی ومشارکت در پروژه های سرمایه گذاری که در سالن جلسات سازمان مذکور برگزارشد، مدیرعامل بانک انصار ضمن قدردانی ازهمکاری رییس ومسئولان ارشد سازمان یادشده، بر اراده بانک انصار نسبت به ترویج ارزش‌های دینی و الهی تأکید کرد.

آیت‌الله‌ابراهیمی در آیین امضای تفاهم نامه مذکور رونق صنعت گردشگری زیارتی میان کشورهای مسلمان منطقه را حائز اهمیت برشمرد و موافقت خود را برای ارایه خدمات اعتباری و تسهیل شرایط تشرف مشتاقان زیارت عتبات عالیات و فراهم شدن فرصت بهره مندی زائران عراقی از امکانات اقامتی بانک انصار در شهرهای زیارتی اعلام داشت.

مدیرعامل بانک انصار ضمن اعلام آمادگی این بانک برای توسعه زیرساخت های رفاهی ومالی زیارت در کشورهای ایران وعراق و اهمیت همکاری با سازمان حج و زیارت، سرمایه گذاری های انجام شده را موجب برکت در فعالیت های بانک وسازمان مذکور دانست وگفت: ما درنظر داریم از همه ظرفیت های بانک انصار ، برای توسعه خدمات به زوار ایرانی و عراقی مشهد مقدس و دیگر شهرهای مذهبی ایران وعراق استفاده کنیم و زیرساخت های مناسب بانک انصار شرایط لازم را برای این امر وهمچنین سرمایه گذاری در شهرهای مقدس دوکشور فراهم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک انصار

پس از موافقت ضمنی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تأسیس بانک انصار دراوایل سال 1388 ،هیأت موسس بانک نسبت به تهیه برنامه های عملیاتی و چارچوب راهبردی کار بانک اقدام نمودند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی