اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042666135358

از سوی بانک سینا انجام می شود

اعطای تسهیلات ریالی به شرکت های دانش بنیان

کد: 1395042666135358

http://goo.gl/9sdlk4

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سینا به منظور حمایت از تولید داخلی انواع تسهیلات ریالی را به شرکت ها و موسسات دانش بنیان ارائه می نماید.

اعطای تسهیلات ریالی به شرکت های دانش بنیان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در اطلاعیه ای اعلام شد: مطابق انعقاد تفاهم نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی، این بانک انواع تسهیلات ریالی را درقالب عقود مبادله ای و مشارکتی به شرکت و موسسات دانش بنیان که از سوی این صندوق معرفی می شوند، اعطا می کند.

بر اساس این گزارش حداکثر تسهیلات اعطایی سرمایه در گردش مبلغ 10 میلیارد ریال و  تسهیلات سرمایه ثابت مبلغ 20 میلیارد تعیین شده است که طبق ضوابط و مقررات اعلامی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به متقاضیان واجد شرایط اعطا می شود.

همچنین این بانک ضمن قبول ضمانت نامه اعتباری صندوق یا موسسات دیگر کارگزار صندوق که دارای مجوز قانونی صدور ضمانت نامه از بانک مرکزی هستند، نسبت به صدور انواع ضمانت نامه های شرکت در مناقصه / مزایده، پیش پرداخت، حسن انجام کار و سایر ضمانت نامه ها برای شرکت و موسسات دانش بنیان اقدام می کند.

گفتنی است شرکت ها و موسسات دانش بنیان به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده بیشتر تشکیل شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه