اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967675567

در آستانه اعزام کاروان وزنه برداری به المپیک انجام شد

بازدید نماینده بابلسر از اردوی تیم ملی

کد: 1395042967675567

http://goo.gl/Iishn1

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با علی مرادی رییس فدراسیون ، از تمرینات تیم ملی وزنه برداری نیز در آستانه اعزام به المپیک 2016 ریو بازدید به عمل آورد.

بازدید نماینده بابلسر از اردوی تیم ملی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ عصر امروز (دوشنبه 28 تیر) ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، ضمن حضور در فدراسیون وزنه برداری با علی مرادی رییس فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس در کمپ تیم ملی وزنه برداری حاضر شد و از تمرینات وزنه برداران تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در آستانه اعزام به بازی های المپیک 2016 ریو دیدن کرد.

لازم به توضیح است در حاشیه این دیدار علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری  خواستار این شد تا نمایندگان ملت از وزنه برداری که رشته پرمدالی در المپیک است به طور جدی حمایت کنند و نگاه ویژه ای داشته باشند تا کماکان وزنه برداری کشورمان بتواند در عرصه های بین المللی افتخارآفرینی کند و پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورد.

ضمن اینکه محمد نصیری مشاور عالی رییس فدراسیون، نصراله دهنوی عضو شورای عالی فدراسیون نیز به نمایندگی ازسوی پیشکسوتان وزنه برداری در این بازدید حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش