اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924201055567

در رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و قطر کاپ صورت گرفت

خیز نمایندگان ایران برای فتح جام قهرمانی

کد: 13950924201055567

https://goo.gl/FFKeRH

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و چهارمین دوره قطر کاپ با حضور سه باشگاه از کشورمان، امروز(چهارشنبه24 آذرماه) در دوحه استارت می خورد.

خیز نمایندگان ایران برای فتح جام قهرمانی

به گزارش اخبار رسمی روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ کنگره مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و چهارمین دوره از قطر کاپ به منظوراعلام لیست نهایی وزنه برداران حاضر در این رقابتها عصر روز گذشته(سه شنبه23 آذرماه) در هتل "اینترکنتینتال" برگزار شد. کادر فنی سه باشگاه نیروی زمینی ارتش، ذوب آهن اصفهان و شرکت ملی حفاری اهواز در کنگره شرکت داشتند.

همچنین تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی برای نظارت کلی این رقابتها در قطرحضور پیدا کرده است تا از نزدیک این مسابقات را زیر نظر داشته باشد که همین موضوع اهمیت بالای این مسابقات را نشان می دهد.

شایان ذکر است؛ در رقابتهای جام باشگاهی آسیا و همچنین چهارمین دوره قطرکاپ 80وزنه بردار، بیش از 30تیم شرکت کرده اند که وزنه بردارانی همچون پیزولاتو از ایتالیا و محمد ایهاب از مصر مشهورترین آنها هستند. 

گفتنی است؛ تمرینات وزنه برداران کشورمان نیز در سالن تمرین مسابقات برگزار شد. سهراب مرادی دارنده مدال طلایی المپیک 2016 ریو که برای ذوب آهن در دسته 94 کیلوگرم روز پنجشنبه(25 آذرماه) روی تخته می رود به همراه هم تیمی های خود به تمرین پرداخت.

زمانبندی کامل مسابقات نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

امروز (چهارشنبه24 آذرماه)
راس ساعت14:30به وقت تهران رقابت دسته 56 و 62کیلوگرم :
در وزن 56 کیلوگرم محمد اصغر نژاد و مهدی دویرانی (نیروی زمینی ارتش) و حسن گلپرور ( ذوب آهن اصفهان)، در دسته 62 کیلوگرم هم مجید عسگری ( شرکت ملی حفاری ایران) روی تخته می روند.
ساعت 16:30 آغاز رقابت دسته 69کیلوگرم :
در وزن 69 کیلوگرم حسین سلطانی( نیروی زمینی)، سجاد بهروزی ( شرکت ملی حفاری ایران) به مصاف حریفان خود می روند. 
ساعت 18:30 به وقت تهران مسابقه دسته 77کیلوگرم :
در این دسته عباس زندی و ایمان شاهقلیان( نیروی زمینی ارتش)، مسعود چترایی و محمد نیری(ذوب آهن اصفهان) مسابقه خود را برگزار می کنند.
پنجشنبه 25 آذرماه
ساعت 16:30 به وقت تهران آغاز رقابت دسته 85کیلوگرم :
در این وزن علی مکوندی و وحید خدادادی ( شرکت ملی حفاری ایران) با"پیزولاتو" از ایتالیا "محمدایهاب" از مصر و "حسونا فارس" از قطر رقابت نزدیکی خواهند داشت. 
جمعه 26 آذرماه
ساعت 13:30 به وقت تهران رقابت دسته 94 کیلوگرم:
در وزن 94 کیلوگرم سید ایوب موسوی(نیروی زمینی ارتش)، رضا دهدار(شرکت ملی حفاری)، سهراب مرادی و امیر حقوقی(ذوب آهن اصفهان) روی تخته می روند.
ساعت 16:30 به وقت تهران مسابقه دسته 105 کیلوگرم:
در این دسته نیما آقایی و پیمان جان ( نیروی زمینی ارتش)، علیرضا دهقان و سعید سیار( شرکت ملی حفاری ایران)، علی هاشمی ( تیم ذوب آهن اصفهان) نمایندگان کشورمان حضور دارند. 

ساعت 19:30 به وقت تهران دسته 105+ کیلوگرم:
در این وزن حامدمجیدی و رضا روحی ( ذوب آهن اصفهان)، محسن بهرام زاده (شرکت ملی حفاری اهواز) روی تخته می روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش