رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا- قطر کاپ

نیروی زمینی ارتش صدرنشین روز نخست

کد: 13950925201545567

https://goo.gl/Uo94sZ

، تهران , (اخبار رسمی): تیم وزنه برداری نیروی زمینی ارتش با کسب 346 امتیاز تیمی، در پایان نخستین روز رقابتهای جام باشگاهی آسیا و قطر کاپ صدرنشین است.

رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا- قطر کاپ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در روز نخست رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا و قطر کاپ، تیم نیروی زمینی ارتش 5 وزنه بردار خود را به میدان فرستاد که با کسب 346 امتیاز در بین تیم های حاضر، توانست صدر نشین روز نخست لقب بگیرد.

همچنین؛ مهدی دویرانی و محمد اصغرنژاد در دسته 56 کیلوگرم، حسین سلطانی در دسته 69 کیلوگرم، عباس زندی و ایمان شاهقلیان در دسته 77 کیلوگرم وزنه برداران تیم نیروی زمینی ارتش توانستند برای این تیم 8مدال(یک طلا، 4نقره و 3برنز)

برنامه دو روز پایانی در جام باشگاهی آسیا و قطر کاپ: 
پنجشنبه 25 آذرماه
ساعت 16:30 به وقت تهران آغاز رقابت دسته 85کیلوگرم :
در این وزن وحید خدادادی و علی مکوندی از تیم شرکت ملی حفاری ایران رقابت سخت و نفس گیری را با سه وزنه بردار برتر دسته 85 کیلوگرم( "پیزولاتو" از ایتالیا، "محمدایهاب" از مصر و "حسونا فارس" از قطر ) دارند.

جمعه 26 آذرماه
ساعت 13:30 به وقت تهران رقابت دسته 94 کیلوگرم:
در وزن 94 کیلوگرم سید ایوب موسوی(نیروی زمینی ارتش)، رضا دهدار(شرکت ملی حفاری)، سهراب مرادی و امیر حقوقی(ذوب آهن اصفهان) روی تخته می روند.

ساعت 16:30 به وقت تهران مسابقه دسته 105 کیلوگرم:
در این دسته نیما آقایی و پیمان جان ( نیروی زمینی ارتش)، علیرضا دهقان و سعید سیار( شرکت ملی حفاری ایران)، علی هاشمی ( تیم ذوب آهن اصفهان) نمایندگان کشورمان حضور دارند. 

ساعت 19:30 به وقت تهران دسته 105+ کیلوگرم:
در این وزن حامدمجیدی و رضا روحی ( ذوب آهن اصفهان)، محسن بهرام زاده (شرکت ملی حفاری اهواز) روی تخته می روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش