اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951202237615567

شمارش معکوس برای آغاز جام بین المللی وزنه برداری در اهواز

قطعی شدن حضور 20 کشور در تورنمنت فجر کاپ

کد: 13951202237615567

https://goo.gl/UDCxBy

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره جام فجر با قطعی شدن حضور 20 کشور از سراسر دنیا از 19 اسفند در شهر اهواز آغاز می شود.

قطعی شدن حضور 20 کشور در تورنمنت فجر کاپ

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ دومین دوره رقابت های وزنه برداری فجر کاپ در شرایطی قرار است از تاریخ 19 اسفند به میزبانی استان خوزستان و اهواز برگزار شود که تا به امروز حضور 200 کشور از سراسر جهان در این رویداد بین المللی قطعی شده است. برهمین اساس و طبق آخرین اطلاعات دریافتی از کشورهای علاقمند برای حضور در تورنمنت بین المللی فجر، تا امروز(یکشنبه 1 اسفند ماه) به ترتیب کشورهای(اردن، آذربایجان، انگلیس، پاکستان، ایتالیا، ترکیه، رومانی، مجارستان، عراق، کویت، صربستان، تایلند، نیجریه، کامرون، تونس، لیبی، یمن، بنگلادش، اوگاندا و رومانی) به صورت قطعی با ارسال اسامی وزنه برداران، کادرهای فنی و اجرایی خود به فدراسیون وزنه برداری کشورمان برای رقابت در شهر اهواز اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است؛ تیم ملی وزنه برداری امریکا نیز لیست وزنه برداران و کادر فنی خود را برای حضور در تورنمنت فجر کاپ به فدراسیون وزنه برداری ارسال کرده و برای آمدن به کشورمان تمایل خود را اعلام نموده است، اما با توجه به مشکلاتی که از لحاظ صدور روادید برای امریکایی ها در ایران وجود دارد، مشخص شدن قطعی وضعیت حضور وزنه برداران تیم ملی امریکا بستگی به نظر نهایی مراجع ذیصلاح دارد.

همچنین طبق آمار و ارقام ارائه شده، تعداد کلیه افرادی که تاکنون برای شرکت در جام فجر اعلام آمادگی نموده اند(وزنه برداران، عوامل اجرایی، عوامل فنی، مسئولان عالی رتبه کنفدراسیون های قاره ای و نیز فدراسیون جهانی) 96 نفر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش