اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951211240815567

از سوی فدراسیون وزنه برداری انجام می شود

برگزاری کلاس های مربی گری درجه 2 و 3 ملی

کد: 13951211240815567

https://goo.gl/DpmHDu

، تهران , (اخبار رسمی): کلاس های مربی گری درجه 2 و 3 ملی کشورمان با تدریس روسای کمیته های آموزش و مربیان وهمچنین کمیته پزشکی، شنبه (7 اسفند)آغاز شده و تا روزجمعه( 13 اسفند )همچنان ادامه دارد

برگزاری کلاس های مربی گری درجه 2 و 3 ملی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ کلاس های مربی گری درجه 2 و3 ملی کشورمان با حضور 21 متقاضی از روز شنبه (7 اسفند ماه) در شهرستان بانه آغاز شده و تا صبح روز سه شنبه(10اسفند) کلاس های تئوری برگزار شد. از عصر روز سه شنبه تا جمعه(13 اسفند)  در دو نوبت صبح و بعدازظهر کلاس عملی انجام می شود.

همچنین؛ روز گذشته محسن بیرانوند رییس کمیته آموزش ومربیان فدراسیون وزنه برداری علم تمرین را به متقاضیان آموزش داد و قرار است امروز(چهارشنبه 11 اسفند) نیز به تدریس عملی وزنه برداری بپردازد. 

گفتنی است؛ فردا(پنجشنبه 12 اسفند) مسائل مربوط به آنتی دوپینگ، توسط دکتر داود باقری نایب رییس فدراسیون و رییس کمیته پزشکی برای متقاضیان مربی گری درجه 3 و 2 ملی تدریس می شود.

لازم به ذکر است؛ در نهایت جمعه (13 اسفند) دکتر مصطفی حکمت پور در خصوص علم تمرین و نحوه آموزش رده سنی نونهالان و نوجوانان، مباحثی را برای علاقمندان مطرح خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش