اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967785607

مکالمات تلفنی ایران و ترکیه سه برابر شد

کد: 1395042967785607

http://goo.gl/VeV5Ly

، تهران , (اخبار رسمی): به دنبال حوادث اخیر ترکیه ، مکالمات تلفنی ایرانیان با این کشور سه برابر افزایش یافت.

مکالمات تلفنی ایران و ترکیه سه برابر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیر ساخت ، رادکانی معاون بهره برداری و مدیریت شبکه این شرکت در خصوص تاثیر حوادث اخیر ترکیه در تامین پهنای باند ایران اظهار کرد: اتفاقات اخیر هیچ تاثیری بر روی کیفیت اینترنت کشور نداشته است.

رادکانی افزود: از ظرفیت پهنای باند ایران تنها 20 درصد آن از طریق کشور ترکیه تامین می‌شود و طی این مدت نیز در تامین این ظرفیت مشکل خاصی ایجاد نشده است.

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت به پیش بینی ظرفیت اضافه در تامین پهنای باند اینترنت کشور اشاره کرد و گفت: با در نظر گرفتن این ظرفیت نه تنها در خصوص مسیر ترکیه، بلکه در هر مسیر دیگری که با مشکل مواجه شویم این امکان وجود دارد که ظرفیت مذکور را جایگزین کنیم.

رادکانی حجم ظرفیت اضافه پهنای باند را حدود 25 درصد از ظرفیت پهنای باند کشور دانست و در پاسخ به این سوال که طی ماه‌های اخیر ترکیه به واسطه تنش‌هایی که در این کشور وجود داشته دائما با مشکلاتی در تامین پهنای باند ایران مواجه بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط این کشور به مراتب بهتر از قبل شده و مشکل خاصی در این حوزه وجود ندارد.

وی در پایان یادآور شد: هم اکنون ارتباطات میان دو کشور در حالت نرمال قرار دارد و شرکت ارتباطات زیرساخت هیچگونه مشکلی در تامین پهنای باند از طریق مسیر این کشور ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه های مادر مخابراتی (شبکه ارتباطات زیرساخت)کشور و نیز کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباطات ، با بهره مندی از سرمایه های انسانی و فنی و با توجه به جغرافیای سیاسی بی نظیر ایران در افق 1404 ، شرکتی خواهد بود :«پیشران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، اول در منطقه (هاب منطقه )،تأثیرگذار در توزیع ظرفیت های ارتباطی جهان ». دست یافته به جایگاه برتر ترانزیت ارتباطات در سطح منطقه (قطب ارتباطی )، پیشران توسعه (کمی و کیفی )*بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور متکی بر فناوری های نوین امن و دارای جایگاه برتر منطقه، پیشرو در معرفی و ارائه سرویس های نوین ارتباطی در داخل کشور،مشتری مدار و پاسخگویی درخواست مشتریان در کوتاه ترین زمان ، با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی،مؤثر و نقش آفرین در مجامع و اتحادیه های بین المللی و دارای تعامل سازنده با بازار جهانی را می توان مهمترین ویژگیهای شرکت در افق چشم انداز این شرکت دیده شده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]