اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193865607

شرکت ارتباطات زیرساخت:

اینترنت اختلال ندارد

کد: 13950913193865607

https://goo.gl/cX1sdl

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که مشکل ایجاد شده برای شبکه های اجتماعی و یک بازی رایانه ای، ارتباطی با اختلال در شبکه اینترنت کشور ندارد.

اینترنت اختلال ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت ،در پی بروز برخی اختلالات در دسترسی کاربران به یک بازی رایانه ای پرطرفدار و نیز برخی شبکه های اجتماعی، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که هیچگونه اختلالی در شبکه اینترنت کشور رخ نداده است.
در این زمینه محمدجواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، شایعه بروز اختلال در شبکه اینترنت کشور را رد کرد و گفت: هیچ گونه مشکل و اختلالی در شبکه اینترنت کشور رخ نداده است.
وی گفت: اکنون وضعیت شبکه اینترنت کشور در حالت عادی است و هیچ گونه اختلالی که باعث از دسترس خارج شدن برخی سایت ها شود در شبکه اینترنت بروز نکرده است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انتشار اخباری درباره از دسترس خارج شدن مرکز داده (دیتاسنتر) برخی شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنتی را بی اساس خواند و تاکید کرد: هیچ مرکز داده ای تاکنون از دسترس خارج نشده و در گفتگویی که با مسئولان این مراکز انجام شد، آنان نیز ادعای مطرح شده را تکذیب کردند.
آذری جهرمی در باره مشکل ایجاد شده برای اینترنت اپراتور دوم موبایل کشور نیز خاطرنشان کرد: مشکل این اپراتور سیستم داخلی است و با هدف به روز رسانی اینترنت برای ارائه بهتر خدمات به مشترکان صورت گرفته و هیچ ارتباطی با اینترنت کل کشور نداشته است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران موضوع از دسترس خارج شدن یک بازی رایانه ای پرطرفدار را نیز بی ارتباط با وضعیت اینترنت کشور دانست و بیان کرد: اطلاع رسانی در این باره برعهده دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است و ارتباطی با وضعیت اینترنت ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه های مادر مخابراتی (شبکه ارتباطات زیرساخت)کشور و نیز کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباطات ، با بهره مندی از سرمایه های انسانی و فنی و با توجه به جغرافیای سیاسی بی نظیر ایران در افق 1404 ، شرکتی خواهد بود :«پیشران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، اول در منطقه (هاب منطقه )،تأثیرگذار در توزیع ظرفیت های ارتباطی جهان ». دست یافته به جایگاه برتر ترانزیت ارتباطات در سطح منطقه (قطب ارتباطی )، پیشران توسعه (کمی و کیفی )*بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور متکی بر فناوری های نوین امن و دارای جایگاه برتر منطقه، پیشرو در معرفی و ارائه سرویس های نوین ارتباطی در داخل کشور،مشتری مدار و پاسخگویی درخواست مشتریان در کوتاه ترین زمان ، با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی،مؤثر و نقش آفرین در مجامع و اتحادیه های بین المللی و دارای تعامل سازنده با بازار جهانی را می توان مهمترین ویژگیهای شرکت در افق چشم انداز این شرکت دیده شده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]