اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224945607

در ۱۰ ماهه اخیر توسط ایرانی ها صورت گرفت

یک میلیارد و۲۸۳ میلیون دقیقه مکالمه بین المللی

کد: 13951103224945607

https://goo.gl/PrpJYv

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ارتباطات زیرساخت میزان مکالمات بین المللی ایرانیها را در ۱۰ ماه اخیر، یک میلیارد و ۲۸۳ میلیون دقیقه عنوان کرد.

یک میلیارد و۲۸۳ میلیون دقیقه مکالمه بین المللی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، این شرکت اعلام کرد: از آغاز سال ۱۳۹۵ تاکنون یک میلیارد و ۲۸۳ میلیون دقیقه ارتباط بین الملل هموطنان، برقرار شده است. برقراری این حجم مکالمه در سال جاری از طریق درگاههای بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت با تمامی مقاصد بین المللی امکان پذیر شده است.

این میزان مکالمات توسط تجهیزات مداری و تلفن اینترنتی (voip) شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار شده که سهم ترافیک صادره از ایران به مقاصد بین الملل ۷۷۵ میلیون دقیقه و میزان ترافیک وارده به ایران ۵۰۸ میلیون دقیقه بوده است.

براین اساس متوسط شاخص کیفی ASR ترافیک صادره بین الملل در سال ۹۵ حدود ۲۴درصد برآورد می شود.

شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر پیش بینی های فنی لازم برای برقراری مکالمات بدون اختلال و با کیفیت مطلوب در ایام پرترافیک، اعلام کرد: در نوروز سال ۹۵ بالغ بر ۲۱ میلیون و ۴۵۵ هزاردقیقه ترافیک بین الملل هموطنان بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار شد که از این حجم مکالمه، ۱۱ میلیون و ۷۴۶ هزار  دقیقه سهم ترافیک صادره و ۹ میلیون و ۷۰۸ هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بوده است. اوج ترافیک روزانه نیز  روز اول فروردین بود که در این روز ۹ میلیون و ۶۱۷ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه های مادر مخابراتی (شبکه ارتباطات زیرساخت)کشور و نیز کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباطات ، با بهره مندی از سرمایه های انسانی و فنی و با توجه به جغرافیای سیاسی بی نظیر ایران در افق 1404 ، شرکتی خواهد بود :«پیشران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، اول در منطقه (هاب منطقه )،تأثیرگذار در توزیع ظرفیت های ارتباطی جهان ». دست یافته به جایگاه برتر ترانزیت ارتباطات در سطح منطقه (قطب ارتباطی )، پیشران توسعه (کمی و کیفی )*بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور متکی بر فناوری های نوین امن و دارای جایگاه برتر منطقه، پیشرو در معرفی و ارائه سرویس های نوین ارتباطی در داخل کشور،مشتری مدار و پاسخگویی درخواست مشتریان در کوتاه ترین زمان ، با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی،مؤثر و نقش آفرین در مجامع و اتحادیه های بین المللی و دارای تعامل سازنده با بازار جهانی را می توان مهمترین ویژگیهای شرکت در افق چشم انداز این شرکت دیده شده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]