اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068125428

آخرین کارگاه تغذیه المپیکی ها برگزار شد

کد: 1395043068125428

http://goo.gl/uW8gOS

، تهران , (اخبار رسمی): بیستمین و آخرین کارگاه تغذیه ورزشی با عنوان ملاحظات تغذیه ورزشی در سفرهای ورزشی ویژه تیم های اعزامی به ریو برگزار شد.

آخرین کارگاه تغذیه المپیکی ها برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این کارگاه کاربردی و دو ساعته با حضور 17 ورزشکار و مربی از رشته های ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتبال، هندبال، شمشیربازی، شنا، قایقرانی، دوومیدانی و دوچرخه سواری در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

شرکت کنندگان در این کارگاه از مباحث مهمی نظیر: آشنایی با پرواز زدگی ( jet lag ) و اقدامات مداخله ای در خصوص تغذیه، بهداشت و مکمل های غذایی و پزشکی در مراحل قبل، حین و پس از سفرهای ورزشی به صورت مشارکتی آگاهی یافتند. 
لازم به ذکر است این کارگاه به صورت تبادل نظر با مربیان و نیز بیان تجربیات هر یک از آنها و پاسخگویی به سوالات آنها توسط هادی عطارد مسئول بخش تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک همراه بود. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش