اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068475649

درشمشیربازی قهرمانی زیر 23 سال کشور

طلای سابر به نماینده آذربایجان شرقی رسید

کد: 1395043068475649

https://goo.gl/EyvxJU

، تهران , (اخبار رسمی): فرزاد باهر ارسباران با پیروزی مقابل حریفان خود مقام نخست مسابقات سابر زیر 23 سال کشور را برای خود کسب کرد .

طلای سابر به نماینده آذربایجان شرقی رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی ؛ در روز دوم  رقابت های  شمشیربازی امیدهای ایران روز گذشته مسابقات  در اسلحه سابر پیگیری شد که بعد از انجام 197 رقابت و در بازی فینال فرزاد باهر ارسباران از آذربایجان شرقی موفق شد نیما زاهدی  از استان تهران را شکست دهد و به مقام نخست مسابقات سابر زیر 23 سالهای کشور دست یابد ، بدین ترتیب نیما زاهدی از تهران نایب  قهرمان شد و محمد جواد میر حسینی از یزد  و امیر احمد امینی  از تهران نیز مشترکا سوم شدند.

این رقابت ها با حضور 60ورزشکار در 10 جدول مقدماتی انجام شد که در نهایت با انجام 147 بازی مقدماتی و 47 بازی حذفی قهرمان رقابتها مشخص شد.

لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی شمشیربازی زیر 23 سالهای کشور امروز با انجام رقابتهای اسلحه اپه در سالن شهید کلاهدوز تهران به پایان خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی فدراسیون شمشیربازی بصورت شورایی و به ریاست مرتضی خانمحمدی اداره می شد تا این که در اواخر سال 1359 با‌‌ ‌تصمیم سازمان تربیت بدنی ایران فعالیت شمشیربازی متوقف شد و این وقفه 10 سال به‌ ‌طول انجامید. سپس از سال 1368 شمشیربازی دوباره فعالیت های خود را از سر گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش