اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180445649

فته اول لیگ شمشیربازی

دانشگاه آزاد صدرنشین جدول بانوان و آقایان

کد: 13950822180445649

https://goo.gl/LKNsVA

، تهران , (اخبار رسمی): هفته اول لیگ شمشیربازی با صدر نشینی تیم دانشگاه آزاد در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

دانشگاه آزاد صدرنشین جدول بانوان و آقایان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، هفته اول لیگ شمشیربازی بانوان در اسلحه فلوره با انجام 6 بازی در سالن شهید کلاهدوز تهران  پیگیری شد  دانشگاه آزاد اسلامی با 6 برد و 18 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت  و تیمهای هییت شمشیربازی یزد و توحید خوراسگان هر کدام با 16و15 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.همچنین  خانه شمشیربازی تهران ، هییت شمشیربازی همدان ، عقاب شیراز ، هییت شمشیربازی تبریز ، آکادمی شمشیربازی البرز ، هییت شمشیربازی کرج  و جوانان البرز به ترتیب در رده چهارم تا دهم قرار گرفتند.
در هفته اول لیگ آقایان که در اسلحه سلبر انجام شد تیم دانشگاه آزاد پس از انجام 9 بازی و 18 امتیاز صدر نشین شد و تیم فولاد آلیاژی یزد با 25 امتیاز دوم شد . در اسلحه سابر مردان تیمهای بیمه معلم ، هییت شمیربازی سمنان  و هییت شمشیربازی اردبیل با 21 امتیاز به طور موقت در رده سوم قرار گرفتند و پس از آن تیمهای طراوت گیلان ، هییت شمشیربازی تهران ، آکادمی شمشیربازی البرز ، هییت شمشیربازی آبادان و عقاب شیراز به ترتیب در جایگاه ششم تا دهم قرار گرفتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی فدراسیون شمشیربازی بصورت شورایی و به ریاست مرتضی خانمحمدی اداره می شد تا این که در اواخر سال 1359 با‌‌ ‌تصمیم سازمان تربیت بدنی ایران فعالیت شمشیربازی متوقف شد و این وقفه 10 سال به‌ ‌طول انجامید. سپس از سال 1368 شمشیربازی دوباره فعالیت های خود را از سر گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش