اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129865649

در رقابت‌های شمشیربازی کلاس A جوانان جهان

لئوناردو دروسی از ایتالیاقهرمان مسابقات شد

کد: 13950628129865649

https://goo.gl/jDZovH

، تهران , (اخبار رسمی): در رقابت‌های شمشیربازی جوانان جهان که از استقبال خوبی برگزار شده بودلئوناردو دروسی از ایتالیا قهرمان شد.

لئوناردو دروسی از ایتالیاقهرمان مسابقات شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در پایان روز نخست رقابت‌های شمشیربازی اسلحه سابر کلاس A جوانان در تهران با حضور 65 شمشیرباز برگزار شد که بعد از انجام 231 بازی نفرات برتر بخش انفرادی مشخص شدند.

لئوناردو دروسی از ایتالیا در فینال این رقابت ها با نتیجه 15 بر 13 برابر هم وطن خود داریو کاوالیری به برتری رسید و قهرمان شد،همچنین مقام سوم مشترک به شنگلیا نیکا از گرجستان و پینچوک ماکسیم از بلاروس رسید.

در میان شمشیربازان ایرانی نیما زاهدی و حسین عابدینی با هشت امتیاز به ترتیب سیزدهم و چهاردهم شدند.

کشورهای قزاقستان، اوکراین، بلاروس، عراق، گرجستان، ترکیه، تونس، بلژیک و ایتالیا به همراه ایران در این رقابت‌ها حاضر هستند.

مسابقه‌های جام جهانی شمشیربازی جوانان یکشنبه 28 شهریورماه در بخش تیمی برگزار میشود و تیم ایران ساعت 10 به مصاف تیم قدرتمند بلاروس خواهد رفت.

این رقابت‌ها به میزبانی تهران و در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شیرودی برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی فدراسیون شمشیربازی بصورت شورایی و به ریاست مرتضی خانمحمدی اداره می شد تا این که در اواخر سال 1359 با‌‌ ‌تصمیم سازمان تربیت بدنی ایران فعالیت شمشیربازی متوقف شد و این وقفه 10 سال به‌ ‌طول انجامید. سپس از سال 1368 شمشیربازی دوباره فعالیت های خود را از سر گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش