اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100195649

فخری: نگذاشتند شمشیرباز ایران به حقش برسد

کد: 13950606100195649

http://goo.gl/6BmMxn

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با ابراز ناراحتی از چهارمی عابدینی گفت: نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم. هیچ کس هنوز باورش نمی‌شود که ما این کار را انجام داده‌ایم.

فخری: نگذاشتند شمشیرباز ایران به حقش برسد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، پیمان فخری بعد از عنوان چهارمی مجتبی عابدینی در حالی که اشک می‌ریخت و از نرسیدن او به مدال ناراحت بود، گفت: نمی‌دانم شما شمشیربازانی که در این بازی‌ها حاضر بودند را می‌شناسید یا نه. همه آن‌ها با کوله‌باری از مدال در این رقابت‌ها حاضر بودند.

او ادامه داد: داوران تا جایی که می‌توانستند امتیازهای عابدینی را به او ندادند. در بازی برابر آمریکا و کره چند ضربه عابدینی ثبت نشد.

او در پایان گفت: نمایش عابدینی فوق‌العاده بود و هیچ کس هنوز باورش نمی‌شود که ما این کار را انجام داده‌ایم.

فخری: عابدینی در حضور شمشیربازانی تا نیمه نهایی و رده بندی بالا آمد که هر کدام از حریفانش یک سبد مدال جهانی و المپیکی دارند، عابدینی فوق العاده خوب عمل کرد امابه او اجازه ندادند به حقش که مدال بود، برسد. در دیدار نیمه نهایی و رده بندی، امتیاز خیلی از ضربه ها را از او گرفتند. هر کاری از دستشان بر می آمد، انجام دادند تا عابدینی به مدال نرسد. دیدار نیمه نهایی مقابل هومر آمریکایی و جریانی که این بازی داشت، عابدینی را به لحاظ روحی خراب کرد و گرنه ما برای مدال طلا آمده بودیم. یک سال استبرای مدال المپیک از زن و بچه ام گذشته ام اما نگذاشتند به آن برسیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی فدراسیون شمشیربازی بصورت شورایی و به ریاست مرتضی خانمحمدی اداره می شد تا این که در اواخر سال 1359 با‌‌ ‌تصمیم سازمان تربیت بدنی ایران فعالیت شمشیربازی متوقف شد و این وقفه 10 سال به‌ ‌طول انجامید. سپس از سال 1368 شمشیربازی دوباره فعالیت های خود را از سر گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش