اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050168945428

دررقابت های بسکتبال3*3 دانشجویان آسیا- ماکائو رقم خورد

صعود تیم ایران به جمع چهار تیم برتر

کد: 1395050168945428

http://goo.gl/A2B5N3

، تهران , (اخبار رسمی): سومین روز رقابتهای بسکتبال 3*3 دانشجویان آسیا با راهیابی تیم بسکتبال دانشجویان ایران به جمع چهار تیم برتر پیگیری شد.

صعود تیم ایران به جمع چهار تیم برتر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، در سومین روز رقابت های بسکتبال دانشجویان آسیا که در ماکائو چین در جریان است تیم بسکتبال 3*3 دانشگاه پیام نور با دو پیروزی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد.

بنا براین گزارش تیم ایران ابتدا توانست تیم سریلانکا را با نتیجه 21 بر 5 شکست دهد ،سپس دانشجویان کشورمان مقابل تیم هنگ کنگ قرار گرفت که دانشجویان کشورمان توانستند با نتیجه 21 بر 9 تیم هنگ کنگ را با شکست بدرقه کنند و با 5 پیروزی به عنوان سرگروه به جمع چهار تیم برتر راه یابد.
همچنین در گروه A این رقابتها هم تیمهای چین (2) و ماکائو به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
براین اساس عصر فردا در مرحله نیمه نهایی برای صعود به مرحله نهایی تیم های ایران مقابل ماکائو میزبان رقابتها و چین(2) و هنگ کنگ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
دانشجویان کشورمان پیش از این موفق به برتری مقابل تیم های برونئی ، مالزی و چین شده بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش